Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds een aantal dagen heb ik de philips 1420 go gear in mijn bezit.
Nu zit ik met een vraag, waarvan ik het antwoord niet op de philips site noch ergens anders vandaan kan halen, waarvan ik niet weet of het nou zo moet of dat het een foutje is.

Het ''probleem" dat zich voordoet is dat de verlichting van de mp3/hdd speler blijft branden, zoniet wel op een verminderde (minder felle) stand, maar hij blijft gewoon aan!

Als dit zo moet, vind ik het zeer vreemd en hoop ik dat de 18 uur playback time gehaald word, maar dan moet het maar. Zoniet, hoe verhelp ik het?

Bij voorbaat dank!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je de backlight niet instellen bij opties? Staat ie toevallig op altijd aan?

Verwijderd

Topicstarter
jawel, maar de opties die daarbij staan zijn.

10 sec
30 sec
60 sec

er is geen 'uit' functie.

Na die 10 seconden (wat ik hebingesteld) gaat ie naar een soort gedimde stand, zoals ik al postte in het hierbovenstaande bericht.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is het trouwens uberhaubt ooit uit geweest? :? Ik ging uit dat je bedoelde dat hij nu ineens niet meer uit wilde, maar ik zie het niet in je TS staan. Sommige spelers dimmen alleen het scherm, en doen em niet uit. Misschien is dat hier ook het geval. Of deed ie het eerst wel zoals jij wil?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net gereset naar fabrieks instellingen, en dan blijft hij dus ook op een soort dim stand staan.
Nu weet ik niet of dit dus moest, aangezien hij meteen de firmwire automatisch is gaan updaten. Mijn vraag is dan ook meer, of dit zo moet? :D

Verwijderd

Kleine kick,

Klopt, heb hetzelfde met mijn GoGear met flash geheugen dan wel maar ik kan mijn blacklight ook niet uitzetten
Pagina: 1