Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sygate & Symantec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eind vorig jaar heeft Symantec Sygate overgenomen. Vandaag blockt ineens mijn Sygate Personal Firewall ineens veel verkeer (Firefox, Skype, MSN, Extern bureablad). Microsoft IE werkt wel, raar genoeg. Anyways vanochtend werkte alles nog, geeneen instelling heb ik veranderd maar toch nu de blocking. Aangezien ik de instelling automatische update aan heb staan vraag ik me af of er een update is gekomen dat min of meer het gratis gebruik onmogelijk maakt (invloed Symantec?).

Wie weet hier meer van? :?

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

robhof

Lembongan view

Alles nagekeken, maar hier geen problemen met Sygate Personal Firewall; alles werkt nog steeds naar behoren!

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 14:25
Afgelopen zondag had mijn eigen pc thuis een probleem; sygate was niet meer zichtbaar, icoon was weg, maar smc.exe draaide nog wel. Verder merkte ik niks met internet verkeer. Khad geen tijd om er naar te kijken omdat ik weg moest...

...PC van mn broer had zo'n beetje hetzelfde probleem (paar dagen terug)
MSN werkte iig niet meer, en ook het icoon van sygate rechtsonderin beeld was verdwenen (wel draaide smc.exe nog altijd)
Verschillende antivirus programma's gedraaid, en AdAware, maar niks gevonden.

Oplossing was uiteindelijk om sygate eraf te gooien en opnieuw te installeren.

Nu net vannochtend nog een zelfde soort probleem met een andere pc (andere locatie & gebruiker). Sygate was niet meer zichtbaar (icoon weg, maar smc.exe nog wel actief), en leek allerlei dingen te blocken: msn deed het niet, geen internet verkeer via internet explorer en firefox.

Ook hier heb ik sygate er net afgeflikkerd.

Zit nu te zoeken naar wat het probleem precies kan zijn, vertrouw het voor geen meter iig.

[ Voor 15% gewijzigd door -MvZ- op 27-01-2006 11:05 ]

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 14:22

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik weet niet welke versie jullie gebruiken maar die van mij doet het prima (5.6 uit mijn hoofd).

Ik heb een tijdje terug zelf een kopie van Sygate op mijn server gezet als download link voor vrienden. Dit is waarschijnlijk een andere versie dan nu te downloaden is bij Symantec/Sygate.

Probeer deze dan eens...

www.backyard-family.com/files/spf.exe

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Verwijderd

Topicstarter
thnx, deze versie doet het idd weer.

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-11 20:13

djidee

Mr. Slungel

Kick _/-\o_

Uhh, bij net een half uur geleden dat ineens al mn webverkeer geblocked werd, van msn afgetrapt, de logs van sygate gaf in een keer allemaal blocked aan... Mn vriendin liep de hele avond al te kloten met internet bij haar thuis (dacht dat het weer aan @home lag), maar die keek haar logs, en ook daar was het het geval, nu maar uitgezet, maar meer mensen die er last van hebben??

"Mekker, blaat"

Pagina: 1