Alright, ik had niet zo lang geleden een PSTwo gekocht, hoofdzakelijk voor de shooters. Nu ik twee tv's naast elkaar heb staan zou het ook wel cool zijn om met z'n 2en op 2 schermen te knallen. Helaas bleek mijn 100Hz light gun niet te werken op mijn nieuwe tv, maar daar komt hopelijk binnenkort een nieuwe oplossing voor in de vorm van de LCD Top Gun van EMS (zie http://www.hkems.com/product/xbox/LCDTopGun.htm ).
Nu stuit ik weer tegen een ander probleem, de linkmogelijkheden van de Shooters. Time Crisis 3 kun je alleen linken via i.LINK en die hebben ze al een tijdje uit de Playstation gesloopt. Van mijn andere twee shooters (die ik overigens nog moet spelen
) lees ik er helemaal niks over in de handleiding, dus heb ik het idee dat die het helemaal niet kunnen.
Dus ik vroeg me af wat nu het beste is om te doen. Maar om dat te weten moet ik eigenlijk even uitvogelen welke Shooters er allemaal zijn voor de PS2 en of ze LAN of i.LINK ondersteunen. Ik heb hier nog geen lijst van kunnen vinden, dus input is van harte welkom
Dit is wat ik tot nu toe weet qua shooter games op de PS2:
Death Crimson OX+
Dino Stalker
Endgame
Gunfighter 2: Return Of Jesse James (no LINK/LAN?)
Gun Survivor 2
Gun Survivor 3
Ninja Assault
Resident Evil - Dead Aim
Time Crisis: Crisis Zone
Time Crisis II
Time Crisis III (i.LINK)
Vampire Night (LAN according to HDGames.net)
Virtua Cop: Elite Edition (no LINK/LAN?)
Nu stuit ik weer tegen een ander probleem, de linkmogelijkheden van de Shooters. Time Crisis 3 kun je alleen linken via i.LINK en die hebben ze al een tijdje uit de Playstation gesloopt. Van mijn andere twee shooters (die ik overigens nog moet spelen
Dus ik vroeg me af wat nu het beste is om te doen. Maar om dat te weten moet ik eigenlijk even uitvogelen welke Shooters er allemaal zijn voor de PS2 en of ze LAN of i.LINK ondersteunen. Ik heb hier nog geen lijst van kunnen vinden, dus input is van harte welkom
Dit is wat ik tot nu toe weet qua shooter games op de PS2:
Death Crimson OX+
Dino Stalker
Endgame
Gunfighter 2: Return Of Jesse James (no LINK/LAN?)
Gun Survivor 2
Gun Survivor 3
Ninja Assault
Resident Evil - Dead Aim
Time Crisis: Crisis Zone
Time Crisis II
Time Crisis III (i.LINK)
Vampire Night (LAN according to HDGames.net)
Virtua Cop: Elite Edition (no LINK/LAN?)