Ik heb vandaag een 2de computer erbij gekregen en heb dus een KVM switch gekocht. Het probleem is het volgende: ik heb een Belkin Omniview Soho 2 port switch. De monitor is geen punt, die schakelt prima tussen beide PC's. Het eerste probleem is de muis. Ik heb een G7 lasermuis en die werkt dus niet met de switch. De aansluiting op de ontvanger van de muis is een usb aansluiting maar de aansluiting op de switch is ps/2 dus heb ik er een adaptertje opgezet maar dat werkt dus niet.
Heb ik een KVM, zit ik nu nog met 2 aparte muizen.
Het 2de probleem is het toetsenbord, die werkt op de ene PC wel, maar op de andere niet. Bij apparaatbeheer geeft ie een code 10 en zegt dat het apparaat niet start, maar hij herkent em wel. Als ik het toetsenbord rechtstreeks op de PC zet, werkt ie wel gewoon goed. De verbinding tussen de KVM en de beide PC's gaat trouwens dmv. een usb kabel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Dacht dat het niet relevant was om mijn specs. erbij te zetten maar als je ze wel nodig hebt hoor ik het wel.
Het 2de probleem is het toetsenbord, die werkt op de ene PC wel, maar op de andere niet. Bij apparaatbeheer geeft ie een code 10 en zegt dat het apparaat niet start, maar hij herkent em wel. Als ik het toetsenbord rechtstreeks op de PC zet, werkt ie wel gewoon goed. De verbinding tussen de KVM en de beide PC's gaat trouwens dmv. een usb kabel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Dacht dat het niet relevant was om mijn specs. erbij te zetten maar als je ze wel nodig hebt hoor ik het wel.