POP3/IMAP subjects snel filteren?

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik het catch-all account van mn domein al vrij lang niet meer gechecked, en die zit nu vol met 28840 mailtjes.
Ergens tussen die mailtjes bevinden zich nog wel belangrijke dingen, maar de meeste zijn allemaal spammerts die dan met een wordlist mn domain gaan langsmailen met allerlei rare attachments. Deze subjects zijn vrijwel altijd hetzelfde.

Is er een programma dat naar een POP3 of IMAP server verbind, en alle mailtjes waarvan er meer dan 10 met hetzelfde subject zijn worden weggedonderd?
Ik heb geprobeerd met outlook express rules wat te doen, en dit werkt aardig, maar hij is nu al een halfuur aant pompen en pas bij 1600 van de 28840 mailtjes :(

Alvast bedankt,
TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
Als het jouw domein is, waarom neem je dan geen fatsoenlijke anti-spammaatregelen op de server zelf?
Ik denk dat jouw manier (outlook rules) de makkelijkste is op dit moment, misschien kan een proggel als K9 nog helpen.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
0siris schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:46:
Als het jouw domein is, waarom neem je dan geen fatsoenlijke anti-spammaatregelen op de server zelf?
Ik denk dat jouw manier (outlook rules) de makkelijkste is op dit moment, misschien kan een proggel als K9 nog helpen.
Probleem is dat K9 dus pas werkt zodra de mail op mijn PC is, en dat duurt nog wel een dag of twee als ik de snelheid zo zie :/

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
Heb je (shell)-toegang op je mailserver? Dan zou je nog iets met bijv. spamassassin kunnen doen. Heb je dat niet, zul je toch echt je mail moeten ophalen om er iets mee te kunnen doen zoals je nu al doet.

ach...in een volgend leven lach je er om!