SC:PT I.C.M Peak Radeon 9600 PRO

Pagina: 1
Acties:

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Hallo, daar gaan we weer :)

Mijn probleem: Splinter Cell: Pandora Tomorrow wil niet draaien op mijn computer, dit zijn de stats:

Mobo: P4P800SE
Proc: Intel Pentium 4, 2.8 GHz
Grafische kaart: Peak Radeon 9600 PRO
Drivers: Catalyst Drivers 6.14.10.6430
Werkgeheugen: 1024 MB (2 × 512) Kingston

Het spel start, ik zie een splashscreen maar vervolgens komt er in de hoek een gedeelte van mijn bureablad boven, en de rest is zwart. Dit is na een kwartier wachten nogsteeds zo.

Ik heb het zowel met versie 1.0 als met 1.31 geprobeerd, beiden hebben het probleem.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welke hoek is dat precies? Rechter onderhoek? Probeer dan msn eens uit te zetten voor je gaat gamen, mogelijk dat dat elkaar bijt (is iig bij NFS:U wel het geval ;) ). Msn blokkeert dan je game.
Waar ik ook nog aan zit te denken: speel je het spel met de CD in de drive? Of draai je van een image? Als je van een image genstalleerd hebt, wil ie denk ik dat image ook in de virtuele drive hebben. Dus mount het image eens, en probeer het dan nog eens. Bij meerdere images even experimenteren ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Het was de linkerbovenhoek. Bovendien stond MSN uit, alleen ATi Tray tools stonden aan.
Ik keek net op het doosje, en de 9600 PRO stond niet expliciet op het doosje als geschikte grafische kaart, maar ook niet dat hij niet geschikt is, kan dat het zijn? Dat het gewoon onmogelijk is?

Dat lijkt mij trouwens sterk, mijn vorige kaart speelde het spel wel, dat was de Radeon 9200 SE (Waar SE officieel staat voor Special Edition, ik grapte echter vaak over Slechtere Editie).

-- EDIT: En die staat ook niet op het doosje, maar de 8500 wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Patriot op 26-01-2006 22:27 ]