SC:PT I.C.M Peak Radeon 9600 PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:06

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden het spel Splinter Cell: Pandora Tomorrow gekocht, maar mijn grafische kaart was destijds niet goed genoeg. Nu heb ik een 9600 PRO, en ik dacht dat deze wel goed genoeg zou zijn. Maar het spel start niet eens, ik zie een splash screen, en verder heel veel zwart. Met ctrl + alt + delete is mijn computer weer terug, maar het spel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Hier mist teveel informatie in je startpost. De drivers en het besturingssysteem die je draait bijvoorbeeld. Hiernaast mis ik vooral wat je zelf al allemaal geprobeert hebt om het op te lossen. Het is namelijk niet zo dat je hier een vraag neer kunt plempen en vervolgens achterover kunt gaan hangen totdat je een geschikt antwoord hebt gekregen :P Probeer eerst dus zelf eens het een en ander: probeer andere drivers, update het spel (of juist niet), schakel achtergrond applicaties eens uit, etc. etc. Mocht je het dan nog niet voor elkaar krijgen dan kan je alsnog een topic openen. Doe dit dan wel met voldoende informatie en in het juiste subforum.

Dit topic is gesloten.