Ik heb het volgende probleem:
Ik heb hier 3 pc's staan, 2 zonder problemen en de derde heeft constant problemen met internet. Het lokale netwerk werkt wel op alle pc's prima.
Ik heb de kabel vervangen,andere poort router geprobeerd, zonder router ertussen, op virussen gecontroleerd, opnieuw geinstalleerd en blijf het probleem houden. De pc laadt pagina's niet/ laad niet door, kan niets downloaden en geen verbinding houden.
Qua software zit op alle pc's AVAST antivirus
Op laptop (centrino 1.8 Ghz, 1GB intern) Win xp pro engels
Op oude pc (P4-1.8 Ghz, 512 MB intern) W2K pro NL
Op probleem pc (p560,1GB intern) Win xp pro nl
Ik heb een firewall in de router zitten en die gebruik ik, maar zonder router ook problemen.
De probleem pc maakt gebruik van onboard netwerkkaart, ASUS P5GD2 met marvell yukon 1gbit 88e8053 pci-e.
usb netwerkkaart(ADMtek ADM8511 USB) geeft zelfde problemen
Ik heb hier 3 pc's staan, 2 zonder problemen en de derde heeft constant problemen met internet. Het lokale netwerk werkt wel op alle pc's prima.
Ik heb de kabel vervangen,andere poort router geprobeerd, zonder router ertussen, op virussen gecontroleerd, opnieuw geinstalleerd en blijf het probleem houden. De pc laadt pagina's niet/ laad niet door, kan niets downloaden en geen verbinding houden.
Qua software zit op alle pc's AVAST antivirus
Op laptop (centrino 1.8 Ghz, 1GB intern) Win xp pro engels
Op oude pc (P4-1.8 Ghz, 512 MB intern) W2K pro NL
Op probleem pc (p560,1GB intern) Win xp pro nl
Ik heb een firewall in de router zitten en die gebruik ik, maar zonder router ook problemen.
De probleem pc maakt gebruik van onboard netwerkkaart, ASUS P5GD2 met marvell yukon 1gbit 88e8053 pci-e.
usb netwerkkaart(ADMtek ADM8511 USB) geeft zelfde problemen
Ok, het is @Home breedband, ik had dit er niet bijgezet omdat ik met 2 van de 3 pc's geen enkel probleem hebdion_b schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:03:
Misschien geen overbodige luxe om je ISP te melden...
[ Voor 22% gewijzigd door asfaloth_arwen op 26-01-2006 20:07 ]