Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Is er een editor voor Unreal Tournament?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de CD van Unreal Tournament staat een UnrealED-file, dus ik dacht 'zou dat een editor zijn, lijkt me errug khewl', maar ik kreeg de foutmelding:
"component 'threed32.ocx' not correctly registered: file is missing or invalid."
Nou, kom maar op met die file dan! :9

Iemand enig idee, of ben ik zo amf dat er niet eens een editor bestaat van Unreal Tournament?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
die wordt er bij geinstalleerd hoor gewooon ff naar je system dir van ut gaan en edit op starten :) maar je moet eerst updaten want anders doet hij het niet goed hoor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 12:54

johnwoo

3S-GTE

UnrealEd wordt er idd gewoon bijgeïnstalleerd. Alleen: de originele UnrealEd vertoonde kuren, zoals dat threed ocx'je (had ik ook last van). Dat is gefixt in UnrealEd 2. Ik geloof dat die bij de een of andere UT patch zat, maar het kan ook zijn dat je er een aparte patch voor moet downen.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Alle huidige UT patches hebben de vorige in zich. dus als je de nieuwste Dl'd heb je de nieuwe Ued.

En die bout niet meer zo omdat de eerste in VB geschreven was, deze is gewoon in C, dan heb je die extra troep niet nodig.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Thanx all!

Nog een tip van 'de beste' UT site voor downloaden van patches, updates en andere zaken?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:12
kijk ook ff hier op

:) http://www.unreality.org/ :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

UnrealED 2...werkt perfect!!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 21:36 schreef webskipper het volgende:
UnrealED 2...werkt perfect!!
unreal ED 2? is dat voor unreal 2?? ik heb levels voor UT gewoon gemaakt in unrealed...de eerste dus...die bij ut zat was gewoon de zelfde...
Pagina: 1