ik zit hier met het volgende probleem waar ik nu al denk zo'n 4-5 dagen mee aan het stoeien
probleem:
De nieuwe barebone krijgt geen ip adres toegewezen! Het probleem doet zich voor als hij draadloos of bedraad via het netwerk verbinding wilt maken.draadloos of bedraad maakt niet uit.
zelf geprobeert:
De netwerk kabel met laptop(s) omgewisseld, en die doet het dan wel. dus het ligt niet aan de kabel. ook mijn eigen pc doet het gewoon op die router die nu de problemen geeft.
situatie:
adsl=>zyxel router(Prestige 2602H-6) gelinked op smc router wireless(WBR2804, 54G) en alles vanaf de smc gedeeld. 2 pc's +2 laptop's draadloos (1 54G, 11G).
specs barebone:
msi megapc 180 deluxe
Asus dvd brander
samsung spinpoint P 250GB pata
ingebouwde netwerk kaart(nvidia nforce 2)
zelf gedaan:
-faq gelezen, niets gevonden
-google afgestruind, ook niets opgeleverd
- Got afgezocht, maar alle problemen zijn NET iets anders
alvast bedankt voor degene die de gouden tip geeft!
als er nog informatie ontbreekt hoor ik het graag
!
probleem:
De nieuwe barebone krijgt geen ip adres toegewezen! Het probleem doet zich voor als hij draadloos of bedraad via het netwerk verbinding wilt maken.draadloos of bedraad maakt niet uit.
zelf geprobeert:
De netwerk kabel met laptop(s) omgewisseld, en die doet het dan wel. dus het ligt niet aan de kabel. ook mijn eigen pc doet het gewoon op die router die nu de problemen geeft.
situatie:
adsl=>zyxel router(Prestige 2602H-6) gelinked op smc router wireless(WBR2804, 54G) en alles vanaf de smc gedeeld. 2 pc's +2 laptop's draadloos (1 54G, 11G).
specs barebone:
msi megapc 180 deluxe
Asus dvd brander
samsung spinpoint P 250GB pata
ingebouwde netwerk kaart(nvidia nforce 2)
zelf gedaan:
-faq gelezen, niets gevonden
-google afgestruind, ook niets opgeleverd
- Got afgezocht, maar alle problemen zijn NET iets anders
alvast bedankt voor degene die de gouden tip geeft!
als er nog informatie ontbreekt hoor ik het graag