Lege DVD RW zou vol zijn ?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Heb in de search eigelijk 1 topic gevonden met ongeveer hetzelfde probleem maar hier staat geen oplossing bij.

( Nieuwe DVD+RW's, hoe moet je deze formateren?)

Ik heb hier een NEC 1300A. Een sony dvd+RW en een image dat gemount is met deamon.
Als ik het image op een gewonen standaard dvd (niet herschrijfbaar dus) wil branden gaat dit perfect.
Wil ik nu echter dit image op de dvd RW zetten krijg ik te horne dat de dvd niet leeg is.

Ik heb het geprobeerd met Nero, Alcohol en steeds de zelfde opmerking. Ook gekeken of het uitmaakt als ik de DVD+RW eerst formateer, helemaal niet formateer, snel of uitgebreid formateer. Steeds dezelfde opmerking, dvd niet leeg. Het gewoon schrijfen naar de DVD+RW gaat zonder probleem. Ik kan dus idd een mp3 bestand ernaar toe slepen en die gaat er zonder tegensputteren op.

Heb ook geprobeerd dmv diskcopy. Dus image eerst op een gewone dvd branden en vervolgens het on the fly naar de brander vanaf de dvd speler.

In alle gevallen... DISC FULL.

Kan iemand me vertellen wat ik hier nu verkeerd doe ?

Oh ja,
Alles XP met laatste updates
Nero 6.3 nog wat met nero incd 4.

Zie nu net dat dit topic in de verkeerde afdeling is gekomen.... kan een mod dit naar hardware zetten ?

[ Voor 5% gewijzigd door Gompy58 op 26-01-2006 19:03 ]

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....