Toon posts:

Apple Ibook en intel? Wat en wanneer?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort zijn de intel core duo mac's uitgekomen. Geweldig allemaal, maar een macbook pro voor 2100 euro zitten we nou niet echt op te wachten! 2100 euro is 21 jaar dot mac! Een Ibookje is een stuk betaalbaarder.
Wanneer komt de intel ibook? en wat voor hardware zit daar dan vermoedelijk in?

ik heb al heel wat gegoogled en gezocht, maar echt duidelijk artikel vind ik niet. Misschien weet iemand het hier! moet ik nu een ibook kopen, of wachten tot de intel versie uit is?

Verwijderd

Tot nu toe is het allemaal speculeren, maar de geruchten zijn dat het in het tweede kwartaal gaat plaatsvinden.

Het enige wat echt zeker is is dat het dit jaar gaat gebeuren.

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 19:39
Ik zit er ook behoorlijk op te wachten, de meest waarschijnlijke gok ligt geloof ik op maart 2006. Best laat, ik had februari gehoopt.

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 15:30
De drukte mbt tot transport en distributie van apple producten is momenteel gelijk aan november, toen de voorraad voor de kerst werd opgebouwd. Momenteel wordt die drukte voor 90% veroorzaakt door de nieuwe imacs en macbooks. Aangezien distributiecentra en transportbedrijven het allemaal net aankunnen (apple stelt redelijk wat eisen en is niet de makkelijkste) zal nog een nieuw product overkill zijn. Hoe het met de productie capaciteit zit weet ik niet. In april komt de reguliere drukte voor de zomervakantie weer.

Ik gok dat het juni wordt, heel missch eind feb/maart.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Hallo sapience,

Het is eigenlijk niet de bedoeling om hier speculatie topics over te starten zie ook (Policy Apple Talk (APL) (Updated 5 November 2005)), helaas hebben wij ook geen glazen bol en kunnen wij je hiermee niet echt verder helpen. Het beste kun je de komende tijd gewoon de nieuws site's en dit forum in de gaten houden, mocht er een officiele aankondiging komen dan weet je het snel genoeg :).

Dit topic is gesloten.