Gezocht: automatische staff planning software *

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Hi!

Ik ben op zoek naar staff planning software. Wat ik tot nu toe gevonden heb, zijn kleine shareware programma's die niet voldoen aan de "eisen".

Het gaat om het volgende.

Het moet een planner worden voor ongeveer 200 man, waarvan een deel fulltime (40 uur) en een deel parttime (ik meen 20 uur) werkt.

Er wordt 7 dagen in de week gewerkt en men kent 4 shifts per dag.

Bestaat er software waarbij je hier een planning voor kunt maken (automatisch?)? Eventueel ook nog eens met voorkeuren per werknemer voor welke shift?

[ Voor 8% gewijzigd door ericafterdark op 26-01-2006 18:36 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

en wat zijn die eisen dan en op welk punt voldoen die programma's niet?
off-->sa

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Veel beter dan SP Expert is er waarschijnlijk niet. Dit pakket doet shift roll-outs met in acht neming van de wet (dit is vaak de driver).
Wel een zeer stijle leercurve en niet goedkoop.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 19:05 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Even een titelfix, ik dacht namelijk eerst dat het om werving ging, en ik zal vast niet de enige zijn. 8)7

Signature

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-08 07:52
Hmm sorry.

Die SP Expert is huge idd.
Maar dankzij SP Expert heb ik nieuwe zoektermen gevonden, zo vond ik nu deze en dat komt in de buurt.

http://www.es-software.net/nl/

Ik ben op weg nu!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Kijk ook maar eens op www.ortec.nl met het pakket Harmony. Kost wat maar dan heb je ook wat. Ook Pinkrocade heeft een roosterpakket als ook de firma Wolf.
Pagina: 1