Ik ben hier de trotse eigenaar van een Krell DT-10 loopwerk. Deze heeft dus de philips cdm4 pro aan boord. Aangezien het al een wat ouder model ik heb ik de importeur / dealers / buitenlandse dealers / Krell factory benaderd voor een spare part. Echter nergens iets te vinden. Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat een andere cdm4pro ook zou moeten passen of dat er in ieder geval onderdelen van gebruikt kunnen worden (zoals de laser)
Nu weet ik dat hij ook gebruikt wordt in de Marantz CD11 (le) Dit is toch nog wel een redelijk prijzige speler om voor onderdelen te slopen.
Ik ben dus op zoek naar andere spelers met dit loopwerk. Tja.....een boel gegoogled, contact met philips gehad maar ik kom niet verder.
Mijn vraag: zijn hier meer audioliefhebbers die het loopwerk kennen en weten in welke speler hij nog meer gebruikt is ?
Nu weet ik dat hij ook gebruikt wordt in de Marantz CD11 (le) Dit is toch nog wel een redelijk prijzige speler om voor onderdelen te slopen.
Ik ben dus op zoek naar andere spelers met dit loopwerk. Tja.....een boel gegoogled, contact met philips gehad maar ik kom niet verder.
Mijn vraag: zijn hier meer audioliefhebbers die het loopwerk kennen en weten in welke speler hij nog meer gebruikt is ?