Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 09:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Het is januari en dus een goede tijd om op zoek te gaan naar een stageplek.
Ik ben al verschillende sites langsgegaan.
www.stages.nl
www.stageplaza.nl
www.stagesite.nl

maar allemaal hadden ze niet echt wat ik zocht.
Ik doe momenteel Grafimediatechnologie op Hogeschool Rotterdam (HBO)
Woon in Rotterdam en zoek ook een stage hier in de buurt. Mag ook iets verder zijn.
Ik zoek meer een stage met design dan technisch.

Mijn stagecoördinator zegt dan ook dat ik mijn contacten moet verbreden, dus waar kan het beter dan op Tweakers :)

Huub Huub Barbatruc!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
hier http://www.studentenbureau.nl/ ook al gekeken?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zet eerst op papier wat je precies wil. Kijk daarna eens rond wat voor bedrijven er in de buurt zitten die er aan voldoen, schrijf ze een brief of bel, dan krijg je vast wel een kans om op gesprek te komen. Zeker als je al op tijd begint...
Zelf heb ik het ook zo gedaan vroeger en er een vaste baan aan over gehouden. :)

Maar wat is eigenlijk het doel van je topic? Hoop je dat iemand je via dit forum aan een stageplek helpt? Of wil je gewoon ervaringen / tips uitwisselen?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
misschien dat iemand een tip heeft voor een stageplek.

[ Voor 25% gewijzigd door SmartDoDo op 26-01-2006 19:23 ]

Huub Huub Barbatruc!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
www.stagemotor.nl heb je geloof ik ook nog...

Is dit niet meer iets voor forum Werk & Inkomen :?

DIT IS MIJN WEBSITE

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
ik heb ook een goede(gouden) tip:

www.goudengids.nl
daar staan echt superveel bedrijven met telefoonnummer, kun je zo opbellen en zeggen dat je op zoek bent naar een stageplek

edit:
oja.. als je naar australie wil, en je hebt wat geld over voor een ongelooflijk vette ervaring:

http://www.ispc.com.au maar verwacht niet teveel van de stageplaats :P

[ Voor 35% gewijzigd door DeoDupke op 26-01-2006 18:20 ]

No worries m8

Verwijderd

wat voor stage wil je precies TS?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG -> WI

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:59
Uhm, eerder deze week is er nog een soortgelijk topic gesloten, omdat werving ("ook omgekeerd") niet toegestaan is op GoT.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Mottebelke schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:44:
Uhm, eerder deze week is er nog een soortgelijk topic gesloten, omdat werving ("ook omgekeerd") niet toegestaan is op GoT.
offtopic:
Kun je mij aangeven waar staat dat je geen links naar interessante stagesites mag posten?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:59
SmartDoDo schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:07:
[...]
offtopic:
Kun je mij aangeven waar staat dat je geen links naar interessante stagesites mag posten?
offtopic:
[quote]DNA_Saint schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:08:
misschien dat iemand mij een stageplek kan aanbieden. Of een tip heeft voor een stageplek.[/quote]

Maar als jullie er geen probleem mee hebben, dan ik ook niet hoor

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
alle stages zijn tegenwoordig meer technisch he? Meer programmeren enzo, niet echt veel design meer.

Huub Huub Barbatruc!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Er is bij jou in de buurt toch vast wel een bedrijf dat websites ontwerpt voor klanten? Hoeft niet eens een groot bedrijf te zijn. Ik loop stage bij een projectbureau dat ook dat soort dingen doet. Werken misschien maximaal 10 man. Je zou er best wel wat kunnen klussen als grafisch ontwerper. Lopen voortdurend 'Flash-mannetjes' (zoals wij ze enigszins oneerbiedig noemen) in en uit daar. :)

[ Voor 3% gewijzigd door fraQ op 27-01-2006 10:12 . Reden: typo ]

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
hahaha, waar zit dat bureau en hoe heet het?

Huub Huub Barbatruc!

• DeoDupke
  • Laatst online: 26-03-2024
DNA_Saint schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:18:
alle stages zijn tegenwoordig meer technisch he? Meer programmeren enzo, niet echt veel design meer.
Mag ik vragen wat je naast een paar website bekijken al hebt gedaan aan het zoeken van een stageplaats? Heb je al duidelijk wat voor soort stageplaats je wil? Met andere woorden, als ik je nu zou bellen en zeggen ik heb een stageplaats voor je, maar wat zijn je doelen, wat zou je dan zeggen..

Heb je een CV klaar liggen die je kan versturen, heb je al CV's de deur uit gedaan?

No worries m8

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben ook op zoek nog steeds. Bellen schijnt het beste resultaat te leveren.
Ik zoek zelf dus iets als ICT beheerder ofzo en iets met Webdevelopment of Applicatiebeheerder of iets met Helpdsek op niveau 3....
Al bij gemeente Alphen a/d Rijn gekeken en gesolliciteerd, maar ben helaasch afgewezen :'(...

Dus ik kan verder zoeken...

Verder een paar goede tips:
- Bereid je telefoongesprek voor, en maak een bel-script met wat je moet zeggen.
- Ga niet vragen meteen of het betaald is.
- In geval van autisme, ga niet meteen erover beginnen, maar vertel het pas als je aangenomen bent... (sommigen vatten autisme anders op dan het is)
- Zorg dat je een pen en papier bij de hand hebt als je belt...
- Praat duidelijk
- Vertel wat je wilt doen op je stage plek....
- Vraag wat ze willen ontvangen als je op een gesprek wordt uitgenodigd, en vraag waar je moet wezen (adres) en waar je moet zijn binnen het gebouw als het een groot gebouw betreft...

Hopelijk hebben diegenen er wat aan die nog stage zoeken...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-10 10:33
Inderdaad werkt bellen wel het snelst is mijn ervaring.. Toen ik een stage zocht in de regio waar ik toen woonde heb ik het bedrijf gebeld wat het meest interessantst leek, en had gelijk prijs :) Ik had binnen een week een gesprek en een stageplaats (en daarna een part-time baan :) )
Pagina: 1