hey ik heb een draadloze netwerk kaart voor mijn laptop van e-tech. op de doos staat dat hij plug and play is onder windows xp. ik heb hem in de laptop gedaan maar hij deed eht niet. ik ben toen op zoek gegaan naar de driver en die geinstaleerd. maar die driver geeft weer problemen. ik draai gewoon xp en hij heeft het ook plug and play gedaan. totdat ik de computer opnieuw instaleren. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen
heb de driver geinstaleerd. maar daarmee kan ik wel de netwerken zien maar geen verbinding maken. maar je moet toch gewoon plug and play meoten doen. hij heeft het namelijk ook eerst gedaan. ik heb de computer trouwens als 2 keer opnieuw geinstaleerd.
Zorgen dat je service pack 2 draait en gewoon de drivers van de CD installeren. Ik heb zelf ook een E-tech kaart in mijn PC en een Netgear in de laptop. Werken prima onder XP SP2.
Anders misschien ff net iets meer info geven, zoals model en driverversie etc... Je weet wel. Toch?
Anders misschien ff net iets meer info geven, zoals model en driverversie etc... Je weet wel. Toch?
Emos
Wellicht is het verstandiger voortaan onder Netwerk Troubleshooting te posten of iets dergelijks.
Verder zou het helpen als je de specificaties van de netwerkkaart (merk en type) en de foutmelding in Windows kan weergeven. Eventuele driverspecificaties helpen ook wel eens.
Verder zou het helpen als je de specificaties van de netwerkkaart (merk en type) en de foutmelding in Windows kan weergeven. Eventuele driverspecificaties helpen ook wel eens.
[ Voor 2% gewijzigd door usgaap op 26-01-2006 16:51 . Reden: spelling ]
is een e-tech wgpco2 54 mpbs kaart. windows ziet de netwerken. als ik dan verbinding gaat maken dan zegt ie na een tijdje nadenken dat het netwerk weg is gevallen of het bereik te slecht is. dat dus ook als ik naast de accespoint ga zitten. ik heb de driver van de site van e-tech. heb em daar gedownload onder het juiste serial nummer wat overeenkwam met mijn kaart.
Je moet over het algemeen Windows de wifi laten afhandelen. Dus wel de drivers installeren, maar bij netwerken de optie selecteren dat windows wifi's afhandelt. Verder moet je vaak de routerfirmware ff updaten. Bij mij met een D834g Netgear scheelde dat echt heel veel. Dus op zoek naar drivers, firmware en correct instellen. Je hebt niet toevallig in de router mac addressing aanstaan en deze netwerkkaarten er niet in staan?
Emos
ik moet inderdaad kijken naar die instelling in de aces point. maar weet jij waar je windows het kan laten afhandelen want dat kan ik bijmijn driver niet vinded
Sta op het icoon van My Network places en druk rechterknop>properties. Selecteer je draadloze kaart en druk rechterknop>properties. Middelste tab> Wirelless Networks en selecteer eerste vakje Use Windows to configure etc......
Emos
Pagina: 1