Toon posts:

[XP] Pc reboot tijdens opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een laptop in m'n hand gedrukt gekregen met de bedoeling 'fix maar'. Ik krijg het apparaat zelf niet echt werkend, dus misschien zouden jullie me kunnen helpen.

Als ik de pc opstart krijg je het windows laadscherm. Op het moment dat het klaar is met laden, krijg je normaal het blauwe inlogscherm. In dit geval 'valt' de laptop uit en start die opnieuw op. Ik heb veilige modus geprobeerd en 'laatst werkende instellingen', maar steeds het zelfde probleem. Heeft iemand misschien een idee om dit op te lossen?

Specificaties van de hardware heb ik verder niet, ik weet alleen dat de processor een Pentium 4 is.

Groeten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 16:32 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik vermoed dat een rammetje gaar is. Probeer eens memtest te runnen. Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn pc. Met een gekregen rammetje wou hij niet verder dan opstarten. Toen gaf hij in een flits een blauwscherm en ging herstarten. Bij linux kreeg een kernel panic. Zonder het rammetje deed alles het prima

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
In het stadium dat hij vastloopt laadt hij de grafishe kaart/drivers. Dit kan het probleem zijn. Daarnaast laadt hij ook de services. Misschien dat hier een fout zit. Dat er is ingesteld opnieuw opstarten bij het niet kunnen starten van een service. Vraag even aan de gebruiker wanneer het verkeerd is gegaan, nieuwe driver? software en bijbehorde service?

Misschien kan je de recovery console eens laden en via listsvc de services doornemen.

[ Voor 14% gewijzigd door RedCellNL op 27-01-2006 11:26 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Probeer eens hem op te starten in veilige modus( als dit kan)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker