Verwijderd
Zo'n korte TS heb ik volgens mij nog nooit gezien
Verwijderd
Gewoon formatteren maakt niks uit.
There is no place like ::1
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd
Fat32 heeft een nadeel, het kan geen bestanden aan groter dan 4 gigabyte. dus geen DVD ISO's.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 16:44 ]
Oh? Hoe kom je aan die wijsheid? (niet dat je NTFS wil gebruiken onder Linux)Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:42:
Niet helemaal waar, Linux kan NTFS lezen en schrijven is niet aan te raden omdat dat nog in beta fase verkeert.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Verwijderd
Creating/deleting files
Growing/shrinking files
It only allows writing over existing files.
For this reason, you have to use Windows to create an image you'll write over.
http://bisqwit.iki.fi/story/howto/ntfs/
[ Voor 68% gewijzigd door BCC op 26-01-2006 17:39 ]
Verwijderd
Alleen heb ik geen idee hoe je dat implementeert in linux zodat het werkt in konqueror of andere explore programma's.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Nee, maar hij kan wel beter defragmenteren de de windows beveiliging is past echt "actief" op NTFS.cypress3d schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:56:
mijn Acer Ferrari 4005 notebook is ook voorzien van 2 partities met FAT32. Nu is mijn vraag als ik beiden omzet naar NTFS of ik daar in performance of snelheid in vooruit ga?
There is no place like ::1
Op performance gebied misschien niet, maar NTFS heeft sterke beveiligingsvoordelen op FAT32 en ook dacht ik dat bestanden beter heel blijven bij bijvoorbeeld een crash en natuurlijk het voordeel van bestanden kunnen opslaan die groter zijn dan 4GBcypress3d schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:56:
mijn Acer Ferrari 4005 notebook is ook voorzien van 2 partities met FAT32. Nu is mijn vraag als ik beiden omzet naar NTFS of ik daar in performance of snelheid in vooruit ga?
http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm
[ Voor 4% gewijzigd door potatox op 26-01-2006 23:04 ]
--
Verwijderd
zoek het eens op: naar ntfs omzetten is nooit beter voor performance; enkel een echte format is zinvol.cypress3d schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:56:
ik weet niet precies waar ik dat geleerd heb maar zou vrij "common" moeten zijn
Dit gaat voor de rest helemaal nergens over, dus topic gaat dicht
[ Voor 74% gewijzigd door Turkish op 27-01-2006 10:43 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Maargoed, er zijn al allerlei redenen genoemd. En wie houd je tegen om het ding met een ander fs te formateren
Dit topic is gesloten.
![]()