Hej ik zit met een ISO bestand, waarvan als ik het open met isobuster, dezelfde image verschijnt, en als ik em extract krijg ik ook precies dezelfde, alleen dan in TAO formaat... kan iemand mij helpen dit op te lossen?
Verwijderd
'Hij werkt niet'. Tsja, wat moet ik daarmee? Wat zegt hij dan?Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:18:
Alcohol ook goed? daarmee werkt hij iig niet
Als je hem gedownd hebt, ff opnieuw downen...
Jah ok lekker handige reply van mij je heb gelijk...
Maar wat ik bedoel: als ik hem open, zie ik "track01" en dat is dus een image, die ik niet verder kan openen...
En als ik hem mount met Alcohol dan zegt de virtuele schijf dat ie neit compatibel is met windows
Maar wat ik bedoel: als ik hem open, zie ik "track01" en dat is dus een image, die ik niet verder kan openen...
En als ik hem mount met Alcohol dan zegt de virtuele schijf dat ie neit compatibel is met windows
Verwijderd
Tsja jij zegt alleen 'hij doet het niet', wat heb ik daar nou aan. Nee niets dus. Als je nou direct dit had gepost (over niet compatible zijn) had ik er meer aan gehad... Ik probeer je alleen te helpen hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:38:
Jah ok lekker handige reply van mij je heb gelijk...
Als je hem mount en opent via verkenner zegt hij dat hij niet compatible is? Lijkt me duidelijk, je ISO is verrot. Heb je hem gedownload? Even opnieuw downloaden dus
Ok, nou thx dan
trouwes dat stuke "Ja lekkere handige reply van mij.. je heb gelijk." was serieus bedoeld
heb er ook altijd een hekela an als mensen iets neerzetten waar je nix aan hebt, en nou deed eek het zelf
majah ik down em wel opnieuw, thx
kun je hem niet gewoon uitpakken en dan die iso mounten? Of ff op een RWtje fikken...
Pagina: 1