DDoS protection enabled hosting service

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:13
Kent er iemand een hosting service die DDoS protection aanbiedt? GEEN dedicated hosting, enkel shared. Anders wordt het onbetaalbaar voor mij.

(Wetende dat er sowieso een DDoS attack zal plaatsvinden op een domein... want dat heb ik aan de hand: ik ben geband van een hosting service om die reden. Een andere domein kiezen is geen optie: ze zullen me toch sowieso achtervolgen.)

[ Voor 13% gewijzigd door Wim Leers op 26-01-2006 16:35 ]

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 07:52
Volgens mij is er geen enkele hostingaanbieder die je kan garanderen dat je volledig beveiligd bent van DDoS aanvallen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dix0r op 26-01-2006 16:27 ]

• Wim Leers
DaTommy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:27:
Volgens mij is er geen enkele hostingaanbieder die je kan garanderen dat je volledig beveiligd bent van DDoS aanvallen.
Nee, maar er zijn wel dedicated hosting services die DDoS protectie aanbieden dmv routers. Ik heb dus shared hosting nodig.

* heeft de TS geupdate.

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 07:52
Bashrat schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:33:
[...]

Nee, maar er zijn wel dedicated hosting services die DDoS protectie aanbieden dmv routers. Ik heb dus shared hosting nodig.

* heeft de TS geupdate.
Met shared hosting deel je de webserver altijd met verschillende andere websites. Wat men doet bij DDoS aanvallen. Is jou ip naar null laten routen. Maar daarmee ben je nog niet beveiligd tegen DDoS aanvallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dix0r op 26-01-2006 16:39 ]

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 21:02
Bashrat schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:33:
[...]

* heeft de TS geupdate.
Een beetje provider heeft er wel een firewall tussen staan.
Maar als je wordt aangevallen heeft geen enkele firewall/router/whatever nut, de bandbreedte houd ergens op natuurlijk...

Misschien is het verstandig aangifte te doen.....?

[ Voor 6% gewijzigd door pierce op 26-01-2006 16:50 ]

5564

• Wim Leers
Ik heb er eindelijk één gevonden!

www.websitesource.com

DDoS prevention info:
http://www.websitesource..../allinone_details.shtml#1, klik dan op 'DDoS Protection Suite'.

EDIT:

Waar kan ik dan aangifte doen? En wat zou het uithalen?

[ Voor 19% gewijzigd door Wim Leers op 26-01-2006 18:07 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Bij de Politie kan je aangifte doen...

• Wim Leers
djluc schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:15:
Bij de Politie kan je aangifte doen...
En wat als je server in de Verenigde Staten staat?

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Afhankelijk van het soort DDoS kun je natuurlijk zelf ook het een en ander doen. Als het puur bandbreedte opbruiken is, zul je inderdaad een partij moeten vinden die daar slimme filters voor heeft gebouwd en genoeg adem heeft om de kosten van gigabits aan transit op te willen hoesten ;)

Als het een zooi requests op je site zijn, kun je met wat slimme analyse van je webserver logfiles wel een eind komen..

Misschien komt dit wat nutteloos over, aangezien je op zoek bent naar bescherming door je ISP. Laat het duidelijk zijn dat zelfs als je ISP je helpt tegen DDoS-attacks, het geen kwaad kan je server zelf ook te hardenen..

• Wim Leers
serkoon schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:18:
Afhankelijk van het soort DDoS kun je natuurlijk zelf ook het een en ander doen. Als het puur bandbreedte opbruiken is, zul je inderdaad een partij moeten vinden die daar slimme filters voor heeft gebouwd en genoeg adem heeft om de kosten van gigabits aan transit op te willen hoesten ;)

Als het een zooi requests op je site zijn, kun je met wat slimme analyse van je webserver logfiles wel een eind komen..

Misschien komt dit wat nutteloos over, aangezien je op zoek bent naar bescherming door je ISP. Laat het duidelijk zijn dat zelfs als je ISP je helpt tegen DDoS-attacks, het geen kwaad kan je server zelf ook te hardenen..
Het is geen thuis server, het is een gehuurde shared server in de U.S.A....

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
Bashrat schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:22:
[...]

En wat als je server in de Verenigde Staten staat?
Bij de politie in de VS? Misschien in overleg met je hostingprovider?

@Serkoon, TS gaf aan dat ie gebruik maakt van shared hosting, dus dan valt er zelf niets te configgen aan je bak.
offtopic:
Het geen thuisserver zijn (waar TS over begint) heeft daar dan weer weinig mee te maken, maargoed.

Dat idee van webfreakz.nl lijkt me precies wat je zoekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Jesse op 27-01-2006 10:16 ]

Verwijderd

Bashrat schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:07:
Ik heb er eindelijk één gevonden!

www.websitesource.com

DDoS prevention info:
http://www.websitesource..../allinone_details.shtml#1, klik dan op 'DDoS Protection Suite'.
grappig, alleen vraag ik me af hoe ze "malicious traffic" kunnen identificeren als er van 100k lokaties de homepage wordt opgevraagd en natuurlijk de 10 hits die wel terecht de homepage opvragen wel doorlaten.

De andere link hier gegeven, slaat volgens mij helemaal nergens op. Sinds juli 2004 lijkt de site niet meer geupdate te zijn.

• Jesse
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:37:
[...]
*knip*

De andere link hier gegeven, slaat volgens mij helemaal nergens op. Sinds juli 2004 lijkt de site niet meer geupdate te zijn.
Laatst waren ze anders in het nieuws vanwege het ddos protecten van de milliondollarhomepage. Bij veel bedrijven betekent de website echt niet zo heel veel, en dat zou in dit geval ook heel goed kunnen.

Hier nog een toko: http://www.gigeservers.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Jesse op 27-01-2006 11:15 ]

• Wim Leers
@Jesse: Serkoon had het over m'n ISP die ik zou moeten contacteren, maar daarop zei ik dus dat het geen server bij mijn thuis was. Het was dus wél een relevant antwoord...

En ik heb me dus een account gekocht bij websitesource.com. Tot nu toe bolt het nog goed...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:37:
[...]

grappig, alleen vraag ik me af hoe ze "malicious traffic" kunnen identificeren als er van 100k lokaties de homepage wordt opgevraagd en natuurlijk de 10 hits die wel terecht de homepage opvragen wel doorlaten.
statistiek en heuristiek vriend...

Als vanaf een pc 10 queries per seconde wordt gedaan, en de interval is precies 0,1 seconde, dan is dat een bot of een persoon die uitermate ritmisch kan F5-en. Maar botmakers zijn niet dom, en 'randomizen' de interval rate ook, dus het werkt niet altijd. Toch zijn ook de randomized aanvallen redelijk goed te detecteren. (en dus te blocken)

Het is een wapenwedloopje tussen botschijvers en bot-hunters. Soms lopen de botschrijvers voor, en soms de bothunters...

[ Voor 6% gewijzigd door JackBol op 27-01-2006 13:15 ]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Jesse
Bashrat schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:52:
@Jesse: Serkoon had het over m'n ISP die ik zou moeten contacteren, maar daarop zei ik dus dat het geen server bij mijn thuis was. Het was dus wél een relevant antwoord...

En ik heb me dus een account gekocht bij websitesource.com. Tot nu toe bolt het nog goed...
Een hosting (shared/dedi/colo) provider is ook een ISP, net zo goed als een bedrijf dat consumenten ADSL verbindingen aanbied.

Edit: Dwz, dat is mijn interpretatie. Ik zit nl. net even wikipedia te bekijken en daar noemen ze een ISP wel vrij specifiek 'a business or organization that offers users access to the Internet and related services', en hebben ze het ook over internet hosting service, maar dat is toch een onderscheid waar ik nog nooit van gehoord heb. (Maar dat kan dus ook aan mij liggen.)
Je hoeft je in elk geval niet te schamen. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Jesse op 27-01-2006 14:15 ]

• Wim Leers
Jesse schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:27:
[...]

Een hosting (shared/dedi/colo) provider is ook een ISP, net zo goed als een bedrijf dat consumenten ADSL verbindingen aanbied.
* Wim Leers schaamt zich....

offtopic:
Daar had ik nog nooit bij stil gestaan...

Verwijderd

Move PNS > IT
Pagina: 1