[iTunes Windows] artwork?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
Hallo,

Paar vraagjes:

* Hoe kan ik in een keer (voor een heel album bv.) plaatjes toevoegen als artwork? Ik kan wel het hele album selecteren, dan rechts klikken, eigenschappen, vinkje bij afbeelding aan, prentje kiezen etc. etc. Dan komt die afbeelding als artwork bij het hele album; so far so good (brian adams ;) ) . Maar ik wil dus bij elk liedje van het album 2 plaatjes; de voorkant en de achterkant van de cd.
Dit moet ik dus eentje per eentje doen??? Zie ik eerlijk gezegd niet zitten ...
Iemand een ideetje?

* De artwork wordt naar ik vernomen heb opgeslagen in het liedje. Komt die dan ook mee door naar mn iPod? Ik heb namelijk een shuffle van 512 mb, dus elke kB is geld waard. En aangezien ik een shuffle heb (zonder scherm dus) is het vrij nutteloos van de artwork mee door te sluizen...
Is dit op te lossen?

Voor alle duidelijkheid, ik heb windows; dus applescript plugins zullen niet werken.

Alvast bedankt

[ Voor 1% gewijzigd door rulus op 26-01-2006 16:21 . Reden: typfoutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Dat artwork wodt idd ingebakken in het liedje ja.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
- Album Cover Art Downloader
- Ze worden gebakken in het liedje, in de ID3v2 tag
- Ze worden meegenomen op je Shuffle, dus je kan ze als je naar de ruimte kijkt beter niet voorzien van album art.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
Eerste vraag is opgelost ondertussen; gewoon twee plaatjes naar het artwork venstertje slepen ...

Maar bij andere iPod's kun je in de voorkeuren kiezen of je al dan niet je artwork op je iPod wil hebben? Ik kan dat niet instellen, dus ik veronderstel dan dat iTunes zo slim is om het niet te kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
rulus schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:01:
Eerste vraag is opgelost ondertussen; gewoon twee plaatjes naar het artwork venstertje slepen ...

Maar bij andere iPod's kun je in de voorkeuren kiezen of je al dan niet je artwork op je iPod wil hebben? Ik kan dat niet instellen, dus ik veronderstel dan dat iTunes zo slim is om het niet te kopiëren?
Volgens mij kan dat helemaal niet in de voorkeuren? Ik dacht gewoon dat het artwork ingebakken wordt in de mp3 zelf, zoals hierboven al gezegd. Ik ben iig nog nooit zo'n voorkeur-ding tegengekomen over het al dan niet overzetten van artwork naar de iPod. :)