Ik zit nu met een vreemd probleem dat ik zelf maar niet opgelost krijg.
Ik kan met windows media player 10 gewoon een divx afspelen zonder problemen. Open ik echter daarna hetzelfde bestand nog een keer of een andere film (maakt niet uit of ik media player afsluit of niet) dan krijg ik na grofweg 2 seconden alleen maar groen beeld
. Het geluid speelt wel gewoon door.
Reboot ik de pc dan kan ik weet een film kijken maar geen 2e openen.
Ik heb al geprobeerd:
- Media player 10 verwijderen (nu dus 9)
- K-lite codec pack verwijderen
- K-lite herinstalleren
- codecs verwijderen en ffdshow alleen installeren.
- nero 7 verwijderen
- bij apparaatbeheer de codec's verwijderen die er nog staan.
- VLC media player geprobeerd
- media player classis gepobeerd.
- cyberlink powerDVD verwijderen (geeft trouwens zelfde probleem met 2e DVD)
- Nvidia vorige driver geinstalleerd 81.98 --> 81.94 (voort geval het daar aan lag)
Ik heb wel een image gemaakt na mn vorige complete installatie maar er veranderd altijd wel iets dus als het probleem zonder format is op te lossen........ graag.
Heb wel eerder een codec probleem gehad met een groene waas over de film of blokkerig beeld maar dat gebeurd dan altijd. Niet alleen met de 2e film. Waarom alleen de 2e film groen beeld en 1e niet
Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen liggen?
ohwjah, ik had laatst nero 7 en nieuw nvidia drivers geinstalleerd. Ik dacht eerst dat het daar aan lag maar uninstall al geprobeerd.......
Ik kan met windows media player 10 gewoon een divx afspelen zonder problemen. Open ik echter daarna hetzelfde bestand nog een keer of een andere film (maakt niet uit of ik media player afsluit of niet) dan krijg ik na grofweg 2 seconden alleen maar groen beeld
Reboot ik de pc dan kan ik weet een film kijken maar geen 2e openen.
Ik heb al geprobeerd:
- Media player 10 verwijderen (nu dus 9)
- K-lite codec pack verwijderen
- K-lite herinstalleren
- codecs verwijderen en ffdshow alleen installeren.
- nero 7 verwijderen
- bij apparaatbeheer de codec's verwijderen die er nog staan.
- VLC media player geprobeerd
- media player classis gepobeerd.
- cyberlink powerDVD verwijderen (geeft trouwens zelfde probleem met 2e DVD)
- Nvidia vorige driver geinstalleerd 81.98 --> 81.94 (voort geval het daar aan lag)
Ik heb wel een image gemaakt na mn vorige complete installatie maar er veranderd altijd wel iets dus als het probleem zonder format is op te lossen........ graag.
Heb wel eerder een codec probleem gehad met een groene waas over de film of blokkerig beeld maar dat gebeurd dan altijd. Niet alleen met de 2e film. Waarom alleen de 2e film groen beeld en 1e niet
Heeft iemand een idee waar de fout zou kunnen liggen?
ohwjah, ik had laatst nero 7 en nieuw nvidia drivers geinstalleerd. Ik dacht eerst dat het daar aan lag maar uninstall al geprobeerd.......
[ Voor 6% gewijzigd door Flo op 26-01-2006 15:52 ]