Toon posts:

PC laten voordoen als Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis een PC waarop Windows is geinstalleerd
En op school hebben we Linux
Je kan alleen de websites van school via een linux computer bekijken.
Ik heb gehoord dat er programma's zijn die ervoor zorgen dat ervoor zorgt dat jouw PC lijkt op een Linux systeem, zodat je die websites wel kan bekijken.

Wie kan mij hiermee helpen???

Alvast bedankt

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Eeehhmm, websites alleen beschikbaar via een Linux-computer? Kun je dat uitleggen? Want ik heb Linux en gebruik gewoon Firefox, wat ook voor Windows beschikbaar is.

• dotcode
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-02 16:37

dotcode

///\00/\\

Welke school zit jij?

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

ATS

Hoewel het beschreven probleem mij onwaarschijnlijk lijkt, vraag je naar Windows software. Daarvoor moet je m.i. in het Windows Operating System forum zijn.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07
Helaas, maar dit heeft niks met Linux te maken maar met Windows (het topic staat dus sowieso niet in een geschikt subforum).

Verder is de omschrijving van je probleem erg vaag, wat probeer je precies? Een website te bezoeken? En dat kan niet vanaf je thuis-PC? Wat voor browser gebruik je, wat voor foutmelding krijg je dan als je het probeert, hoe weet je dat dit komt doordat je PC Windows draait (wat mij tamelijk vreemd lijkt namelijk)?

Al met al ga ik dit topic dus sluiten, je zou het eens kunnen proberen in Software Algemeen, maar leg dan in ieder geval duidelijker uit wat nou precies het probleem is.

Dit topic is gesloten.