Ik heb nu een 3210 met Ben regel. maar die kan niet met m'n Revo lullen, dus ik moet een nieuwe foon.
Ik wil trilshit, infrarood, lithiumbatt. dualband, voicedial, beltoontjescomp., en een beetje een foon die om aan te zien is.
Twijfel tussen A100 of SL45 dus (nokia 6210 is te lelijk
).
De keuze lijkt een beetje scheef, het prijsverschil is 500 piek maar dat maakt het juist moeilijk...
Voor zover ik weet zijn de telefoons van Siemens van hele hoge kwaliteit, vaak beter dan Nokia bijvoorbeeld (uit ervaring spreek ik nu
). De keuze is nu tussen deze 2, ze verschillen qua nuttige features (ik heb al een MP3 speler en een PDA dus dat soort shit heb ik niet nodig) alleen in de voiceherkenning, dat vind ik wel leuk denk ik. Gebruik je dat vaak, of is het na een week toch al niet meer leuk? Bovendien is de siemens een stukkie mooier en iets kleiner.
En verder, hoe zijn de Samsungs qua geluidskwaliteit en breekbaarheid bijvoorbeeld?
Ervaringen met bovenstaande foons hoor ik graag
Tips voor stiekem tog een andere foon zijn ook welkom, maar de meesten heb ik al bekeken hoor
Ik wil trilshit, infrarood, lithiumbatt. dualband, voicedial, beltoontjescomp., en een beetje een foon die om aan te zien is.
Twijfel tussen A100 of SL45 dus (nokia 6210 is te lelijk
De keuze lijkt een beetje scheef, het prijsverschil is 500 piek maar dat maakt het juist moeilijk...
Voor zover ik weet zijn de telefoons van Siemens van hele hoge kwaliteit, vaak beter dan Nokia bijvoorbeeld (uit ervaring spreek ik nu
En verder, hoe zijn de Samsungs qua geluidskwaliteit en breekbaarheid bijvoorbeeld?
Ervaringen met bovenstaande foons hoor ik graag