• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb nu een 3210 met Ben regel. maar die kan niet met m'n Revo lullen, dus ik moet een nieuwe foon.
Ik wil trilshit, infrarood, lithiumbatt. dualband, voicedial, beltoontjescomp., en een beetje een foon die om aan te zien is.
Twijfel tussen A100 of SL45 dus (nokia 6210 is te lelijk :)).
De keuze lijkt een beetje scheef, het prijsverschil is 500 piek maar dat maakt het juist moeilijk...
Voor zover ik weet zijn de telefoons van Siemens van hele hoge kwaliteit, vaak beter dan Nokia bijvoorbeeld (uit ervaring spreek ik nu :)). De keuze is nu tussen deze 2, ze verschillen qua nuttige features (ik heb al een MP3 speler en een PDA dus dat soort shit heb ik niet nodig) alleen in de voiceherkenning, dat vind ik wel leuk denk ik. Gebruik je dat vaak, of is het na een week toch al niet meer leuk? Bovendien is de siemens een stukkie mooier en iets kleiner.
En verder, hoe zijn de Samsungs qua geluidskwaliteit en breekbaarheid bijvoorbeeld?
Ervaringen met bovenstaande foons hoor ik graag :) Tips voor stiekem tog een andere foon zijn ook welkom, maar de meesten heb ik al bekeken hoor :P

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Uhm ik kan je wel vertellen dat voicedailing gewoon stupid is.Na 1 keer spelen vind je er al nix aan. Ik bedoel wie ga er nou tegen zn foon roepen? voor lul dus. Ik gebruik het ook niet op mn 8210.

Verwijderd

Ik heb ook een revo en een samsung a-100 het werkt perfect. Het nadeel van de samsung vind ik de korte standby tijd.

• RubZie
Ja das waar, hij kan max 100 uur, en mijn 3210 160, en die siemens 170... Maar ik denk dat ik dat niet ecth een ramp vind. Moet jij dat ding echt elke 2 dagen in je lader gooien of is het eerder elke ruim 3 dagen?
En hoe is de geluidskwaliteit, als je daar wat over kan zeggen? :)

ps: De voicedial is stupid inderdaad, ik heb nog effe wat mensen gevraagd die het ook hebben en niemand gebruikt het (alleen mn pa omdat die veel in de auto zit maar goed ik heb geen auto :))

• RubZie
Oh ja nog iets, waar nokia wel absoluut koning in is... de navigatie. Op de 3210 zitten 4 knopjes, en je gaat echt supersnel overal doorheen enzo. Die samsung heeft [b]9[b] knoppen maarliefst?! Belachelijk eigenlijk natuurlijk, maar is het irritaqnt of heb je het na een week door en maakt het dan geen kont meer uit..
En stiekem nog iets, moet ik hem bij t for telecom halen of buij belcompany? Ze wilde tot nu teo allebei geen korting geven :)

Verwijderd

vriend van me heeft net (weekje) a-100 en is er zeer tevreden over. Navigaties heb je heel snel door, idd veel knoppen maar is best een goed menu!
Ik zelf ga over een week SL45 kopen (wachten op geld :D ) , want dat vind ik (mening dus!) een veel mooiere telefoon en ook véél meer opties die ik wél gebruik, zoals b.v. voicedialing.

Verwijderd

Ik heb mijn sl45 nu een tijdje, ben al aan mijn tweede toe (nee de eerste was niet kapot, iemand anders vond hem ook erg mooi en besloot bij mij in te breken :-( !) en ik ben helemaal verkocht, absoluut een te gekke telefoon!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
is een moeilijke keus vind ik.
vind het wel een mooie vergelijking.
maar ik denk dat ik zelf voor de a100 zou gaan.
vind die toch net iets leuker

"If u do something do it with style, or do it at all."

Pagina: 1