Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Onze school zoekt een set van minstens twee draadloze telefoons waarmee ze over de gehele school kunnen rondlopen.
Dus bereik van 300m. (met gebouwen) bestaat zoiets?

Kan je bvb een chain van basisstations maken?

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16
geen probleem. wij hebben er hier eentje die met een kleine buiten antenne zeker een km. haalt. alleenn is het wat lastiger om deze telefoons te krijgen ;)

edit.
het systeem wat ik bedoel haalt dus ook binnen probleemloos 300 meter in een ijzeren constructie. het is een zogenaamde ultra lon range telefoon. dit merk word hier zonder goedkeuring verkocht. als je wil kan ik wel ff kijken of ik de leverancier nog kan achterhalen. je moet dan alleen wel rekenen op een stevige nieuw prijs.

wij hebben deze gebruikt in de tijd dat gsm's nog geen gemeen goed waren.

[ Voor 58% gewijzigd door weekend warrior op 26-01-2006 15:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:00:
Onze school zoekt een set van minstens twee draadloze telefoons waarmee ze over de gehele school kunnen rondlopen.
Dus bereik van 300m. (met gebouwen) bestaat zoiets?

Kan je bvb een chain van basisstations maken?
Ik heb nog nooit gehoord van een opzichzelf staande telefoon die 300m door een gebouw haalt. Wel is het, zoals je zelf al min of meer aangeeft, mogelijk om DECT-repeaters in te zetten om zo het bereik groter/passend te maken. Je leverancier weet hier vast meer van, hier hangen repeaters van Nortel. De rest hier is ook allemaal Nortel (moedertelefoon, vaste, mobiele telefoons en centrale), het is vaak wel een goed idee om alles bij één merk te houden. Zo hou je voor jezelf het overzicht, en is de kloof tussen verschillende apparaten minder groot.

Verwijderd

Topicstarter
er is mij vertelt dat de beste oplossing naar de toekomst voice over ip is.
Dat je dan een gateway aan je telefoon aansluiting maakt en dat je over heel de school draadloze ap's zet die met een kabel verbonden zijn.
Kan zo'n draadloze wifi telefoon dan van ap naar ap overschakelen terwijl je wandelt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:22:
Kan zo'n draadloze wifi telefoon dan van ap naar ap overschakelen terwijl je wandelt?
Yep! :)