Toon posts:

[PDA] Digitale handtekening verzenden

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede Tweakers.
Ik zit met een vrij complexe vraag. Ik ben nl. bezig met een project wat er voor moet zorgen dat computermonteurs van een bedrijf via hun PDA (Pocket PC 2003) ondertekende formulieren kunnen versturen naar een mailadres.
De pagina is gewoon HTML met enkele invulvelden, en een vakje waar je vrij met de stylus een krabbel kunt zetten (flash). Dit alles is al werkend.
De bottleneck zit hem in het feit dat de handtekening (als plaatje) moet worden verstuurt met de info uit de overige velden, bij voorkeur via een mailtje, of als HTML pagina.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die veel verstand heeft van Flash/Actionscript, en mij op weg kan helpen met dit scriptje, of iemand die een andere passende oplossing hiervoor heeft (javascript oid). Let wel, dit is uiteindelijk bedoeld voor administratief gebruik binnen het bedrijf voor pocket PC's (HP IpaQ), en moet gratis zijn. Kom dus niet met suggesties over uitbesteden, J2ME of Visual Basic a.u.b. deze opties zijn reeds overwogen.
Alle nuttige reacties zijn welkom!

Bij voorbaat dank.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 14:53 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

en moet gratis zijn
Dat gaat je niet lukken op deze manier :) De users hier zijn nl. ook niet gratis...
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als "kan iemand even een logo maken?" of "wil iemand even een popup-scriptje schrijven?" e.d. gaan op slot.

Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
Dus, toch iets beter zoeken naar de mogelijkheden (is gratis), zelf beginnen (is gratis) en als je er niet uitkomt, dan kunnen wij je wellicht verder helpen (is dan ook gratis) ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.