[(D)HTML/Javascript] Menu zonder code in <head></head>

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-03 08:06
Beste mensen, ik vroeg mij af of het mogelijk is een menu te maken zonder code te moeten invoeren in het <head>-gedeelte. Ik heb namelijk alleen beheer over het stuk <body></body>. Ik heb gekeken op diverse sites (www.dynamicdrive.com bijv.) maar die hebben niet een menu dat dit toestaat. Hierbij geven ze telkens codes met als instructie "copy paste this code in the <head> section". Iemand een slimme suggestie? :) Dank u _/-\o_

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-04 19:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

probeer het eens gewoon in de BODY in te voegen?

dat was vast niet zo moeilijk om dat antwoord zelf te bedenken, waarom heb je dat niet gedaan?

voor de 'schoonheid' van je code is het handiger om functie-declaraties en andere berekeningen in de HEAD in te laden, dat deze gelijk geladen zijn, vóórdat de BODY en dus het 'visuele' deel van de webpagina ingeladen en gerenderd wordt (weergegeven dus) ...
maar verder is er geen verschil, behalve dat het wat 'netter' is en je dan zeker weet dat al je functies al bestaan als de webpagina te zien is

[ Voor 111% gewijzigd door RM-rf op 26-01-2006 14:53 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-03 08:06
RM-rf schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:51:
probeer het eens gewoon in de BODY in te voegen?

dat was vast niet zo moeilijk om dat antwoord zelf te bedenken, waarom heb je dat niet gedaan?

voor de 'schoonheid' van je code is het handiger om functie-declaraties en andere berekeningen in de HEAD in te laden, dat deze gelijk geladen zijn, vóórdat de BODY en dus het 'visuele' deel van de webpagina ingeladen en gerenderd wordt (weergegeven dus) ...
maar verder is er geen verschil, behalve dat het wat 'netter' is en je dan zeker weet dat al je functies al bestaan als de webpagina te zien is
Werkt! Super bedankt :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-04 13:30

André

Analytics dude

Kon je hier niet zelf op komen? In het vervolg dus graag eerst zelf even proberen ipv het eerst hier te checken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door André op 26-01-2006 15:09 ]

Dit topic is gesloten.