Wat kan je allemaal doen met een iMacje in een NT netwerk? (kwa bestands-uitwisseling intra/internet etc.)
Verwijderd
Je kan op een NT server een MAC-share maken, die je dan via die Imac kan aanspreken als een soort netwerkschijf, maar hoe je dat precies op de server en de imac moet instellen,geen idee
Verwijderd
Macintosh file en print service toevoegen aan de nt server. Via winfile.exe een nieuwe macvolume maken (lees NT directory leesbaar maken voor macintosh). Deze volume vertaald het ntfs naar macvolume. Dan met de mac via chooser een connectie maken. Transferrate is retetraag. Veel slechter dan een windows connectie. Oplossing is eventueel een 3rd party tool zoals www.macserverip.com Kost wat meer ram, want het blijft een emulator.
Op maandag 22 januari 2001 14:00 schreef Lexxie het volgende:
Je kan op een NT server een MAC-share maken, die je dan via die Imac kan aanspreken als een soort netwerkschijf, maar hoe je dat precies op de server en de imac moet instellen,geen idee
Hee Boognish ! hoe vin je white pepper ?
Ik heb hier een apple in mijn nt netwerk hangen dmv pcmaclan (voor als je geen nt server hebt), draait op NT, kun je de apple benaderen, en de apple dat station. Je kunt ook NT netwerk printers benaderen. nadeel is dat het alleen via die NT machine met pcmaclan draait. beter zou zijn dat de apple NT spreekt, maar ik heb daar niets voor kunnen vinden. Het bestaat wel, ik heb het ooit gezien.
op hotline (www.bigredh.com) staan veel apple tips
suc6!
Ik heb hier een apple in mijn nt netwerk hangen dmv pcmaclan (voor als je geen nt server hebt), draait op NT, kun je de apple benaderen, en de apple dat station. Je kunt ook NT netwerk printers benaderen. nadeel is dat het alleen via die NT machine met pcmaclan draait. beter zou zijn dat de apple NT spreekt, maar ik heb daar niets voor kunnen vinden. Het bestaat wel, ik heb het ooit gezien.
op hotline (www.bigredh.com) staan veel apple tips
suc6!
Phanks! Tisdus wel mogelijk allemaal..
Wel leuk maar nothing beats The Pod8-)Op maandag 22 januari 2001 14:12 schreef pim4 het volgende:
Hee Boognish ! hoe vin je white pepper ?
Pagina: 1