Toon posts:

TomTom 5 software valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort navigatie op mijn PDA. Ik heb een Acer N50 met een rikaline 6010 gps muis. Nou heb ik een verloop kabel voor de Acer N30. Dit maakt achteraf niks uit. Ik moet alleen het stekkertje op de kop in mijn Acer n50 steken. Nou heb ik de eerste dag dat ik hem had geen enkel probleem gehad, maar sinds gister valt keer op keer TomTom 5 ineens uit. Dit doet hij op verschillende momenten. De ene keer valt hij al uit met opstarten en de andere keer valt hij uit tijdens het navigeren. (geen pretje als je in middel of no where staat) Ik kan zelf niet echt het probleem vinden. Ik heb met de gps muis (wanneer ik dit kan zien) ontvangst genoeg. 4 a 5 ontvangst streepjes. Wat me ook opvalt als TomTom 5 uitvalt en ik hem weer opnieuw opstart dat ik het icoontje na elke herstart van TomTom 1 plekje naar links zie opschuiven (onderin de statusbalk) Ik heb de PDA ook verschillende keren een reset gegeven en ook dit helpt niet. (wel komt het icoontje van tomtom dan weer zover mogelijk rechts te staan) Ik kan niet achter het probleem komen.

Weet AUB iemand anders een oplossing voor dit vage probleem ??????

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:55
al geupdate naar 5.21?

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die update vandaan halen dan ???

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
tomtom.nl

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana