Toon posts:

Planet ADSL Downgrade als oplossing voor Snelheids probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat Planet mij nu heeft geflikt gaat boven alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt

Nadat ik een week geleden heb gemeld aan planet helpdesk dat ik na de Speed Upgrade van mijn ADSL Comfort en de daarbij horende snelheid niet haalt dus de 6Mb Down en 768Kb up hebben ze mij toen gemeld dat ze KPN zouden inschakelen en mij op de hoogte zouden stellen van de uitslag.

Na ruim week besloot ik maar even terug te bellen omdat ik nog steeds niks gehoord had kreeg ik eindelijk na 8Minuten wachten a 10c pm iemand aan de lijn die mij wist te vertellen dat Planet mijn Abonnement heeft gedowngrade naar Standaard zonder ook maar iets aan mij te melden.

Ik kreeg kort na mijn telefoon gesprek een bevestiging daarvan wat natuurlijk niet toevallig is.

Ik weet nog steeds niet waarom ze voor downgrade hebben gekozen en of het nu aan de afstand ligt t.o.v. de centrale of aan mijn hardware maar ik ben er absoluut niet blij mee ik had namelijk 4.7Mb Down en 500Kb Up maar dat is in ieder geval beter als 3Mb.

Ik heb hier toch helemaal niet om gevraagd of toestemming voor gegeven?

En wat met het oog op toekomstige upgrades en ADSL2+ die zijn dus niet meer mogelijk?

Wat een Shit service zeg!!!!!!!!!!!! :(

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nou nou, je hebt wel 8 minuten moeten wachten. Het is een eeuwigheid. En nu hebben ze je ook nog eens gratis gedowngrade, omdat je een probleem op je lijn had. En met die downgrade is het probleem opgelost, tjonge jonge. Nee, ze hebben je inderdaad goed te pakken genomen daar.

Maar uhm, als je het niet eens bent met die downgrade, bel je Planet toch gewoon even :X . Dan geef je door dat je weer ge-upgrade wilt worden. Uiteraard ga je dan in de toekomst niet lopen mekkeren over instabiele lijnen, wegvallend internetverkeer en verkeerde snelheden.

En inderdaad met de huidige techniek en apparatuur lijkt dit het maximum voor jouw lijn te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Tropos schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:23:
Nou nou, je hebt wel 8 minuten moeten wachten. Het is een eeuwigheid. En nu hebben ze je ook nog eens gratis gedowngrade, omdat je een probleem op je lijn had. En met die downgrade is het probleem opgelost, tjonge jonge. Nee, ze hebben je inderdaad goed te pakken genomen daar.

Maar uhm, als je het niet eens bent met die downgrade, bel je Planet toch gewoon even :X . Dan geef je door dat je weer ge-upgrade wilt worden. Uiteraard ga je dan in de toekomst niet lopen mekkeren over instabiele lijnen, wegvallend internetverkeer en verkeerde snelheden.

En inderdaad met de huidige techniek en apparatuur lijkt dit het maximum voor jouw lijn te zijn.
Je werkt zeker bij planet

Het gaat mij er zeker om dat je collega's het eerst hadden mogen melden voordat ze het al in werking hadden gezet ik heb ook wat in te brengen geloof ik.

Maar jij bent zeker niet anders gewend om over je heen te laten zeiken :> .

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Laten we het wel even vriendelijk houden anders gaat deze op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:31:
[...]
Het gaat mij er zeker om dat je collega's het eerst hadden mogen melden voordat ze het al in werking hadden gezet ik heb ook wat in te brengen geloof ik.

Maar jij bent zeker niet anders gewend om over je heen te laten zeiken :> .
Ik ben het anders met Tropos eens, nu loop je te zeuren over het feit dat je minder gaat betalen met minder snelheid, en anders ben je aan het zeuren dat je de gratis upgrade niet volledig kan benutten omdat je lijn het kennelijk niet aan kan.

Is er wel een oplossing waar jij tevreden mee kan zijn?

Edit:
je quote van je vorige topic:
Ik zit bij planet en mijn ervaringen met het bellen van de Helpdesk is erg slecht de laatste keer kreg ik mot en heb ik bijna mijn abbo opgezegd waarop de helpdesk medewerker rustig en gewoon antwoorden ok dat is goed wat is je klant nr en je postcode.

Je wordt echt als een nummer behandelt en ze liggen echt niet wakker van een klantje meer of minder de enige reden wat mij weerhoud is het gedoe en het wachten tot dat je eindelijk weer online bent bovendien zit je er een jaar aan vast.
Wellicht moet je een keer proberen niet gelijk boos te worden en gaan roepen dat je het op gaat zeggen, als blijkt dat de gratis upgrade niet volledig tot zijn recht komt door factoren waar planet niets aan kan doen (jou lijn, en dus KPN) is het vrij dom door telefonisch te gaan dreigen op te zeggen :) je bereikt er iig niets mee.

[ Voor 44% gewijzigd door procyon op 26-01-2006 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Procyon for life schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:04:
[...]

Ik ben het anders met Tropos eens, nu loop je te zeuren over het feit dat je minder gaat betalen met minder snelheid, en anders ben je aan het zeuren dat je de gratis upgrade niet volledig kan benutten omdat je lijn het kennelijk niet aan kan.

Is er wel een oplossing waar jij tevreden mee kan zijn?
O ja natuurlijk

Mijn auto doet het niet goed hij hapert soms

Nou meneer we hebben het opgelost we hebben er een kleinere motor in gezet kost u tevens ook minder benzine.

Dit is wat ik te zien krijg als ik een postcode check doe bij Xs4all

ADSL Basic Leverbaar op uw adres
Prijs p.m. EUR 59,95 Aansluitkosten EUR 0,-
Snelheid * 6000/768 Kbit/s

Ze hebben het nooit gehad over een afstand van de centrale sterker nog Planet heeft helemaal het probleem niet terug gekoppeld ik had graag van te voren gehoord wat ze als oplossing bieden en de keuze gehad om dat wel of niet te doen de keuze is dan aan mij.
Nu is het el niet meer terug te draaien.

Netjes een emailtje sturen van te voren en aan mij de keuze laten is blijkbaar te veel moeite.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Dude, Planet kan er 0,0 aan doen dat jij je downstream niet haalt. Dat kan evengoed liggen aan dat je kabels langer dan een meter zijn, splitter niet goed aangesloten hebt etc.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:29:
[...]

O ja natuurlijk

Mijn auto doet het niet goed hij hapert soms

Nou meneer we hebben het opgelost we hebben er een kleinere motor in gezet kost u tevens ook minder benzine.

Dit is wat ik te zien krijg als ik een postcode check doe bij Xs4all

ADSL Basic Leverbaar op uw adres
Prijs p.m. EUR 59,95 Aansluitkosten EUR 0,-
Snelheid * 6000/768 Kbit/s

Ze hebben het nooit gehad over een afstand van de centrale sterker nog Planet heeft helemaal het probleem niet terug gekoppeld ik had graag van te voren gehoord wat ze als oplossing bieden en de keuze gehad om dat wel of niet te doen de keuze is dan aan mij.
Nu is het el niet meer terug te draaien.

Netjes een emailtje sturen van te voren en aan mij de keuze laten is blijkbaar te veel moeite.
Waarom is het niet terug te draaien? Je kunt best je oude abo weer krijgen, alleen dat zal dus gepaard gaan met een instabiele lijn. Van provider wisselen helpt niet, daarmee los je het probleem niet op. Ze hadden het misschien even vantevoren aan je moeten melden dat ze je gingen downgraden. Hebben ze niet gedaan. Maar dat moet met een telefoontje wel op te lossen zijn lijkt me. Hier gaan lopen klagen over Planet heeft ook weinig zin.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 20:05

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:55:
[...]

Waarom is het niet terug te draaien? Je kunt best je oude abo weer krijgen, alleen dat zal dus gepaard gaan met een instabiele lijn. Van provider wisselen helpt niet, daarmee los je het probleem niet op. Ze hadden het misschien even vantevoren aan je moeten melden dat ze je gingen downgraden. Hebben ze niet gedaan. Maar dat moet met een telefoontje wel op te lossen zijn lijkt me. Hier gaan lopen klagen over Planet heeft ook weinig zin.
Klopt duurt 2 weken.

Ze hebben mijn account ook gewijzigd ik hoop dat het geen gevolgen heeft voor mij passw in mijn modem die weet niet meer maar dat moet ik ook maar voor lief nemen als ik het goed begrijp.

Dat planet er niets aan kan doen en KPN de schuldige is zal wel maar daar heb ik toch niets mee te maken Planet is de eindverantwoordelijke en aanspreekpunt als er iets mis is neem ik aan.

Mijn vorige snelheid haalde ik ook al niet maar met dat verschil was nog wel mee te leven deze keer niet dus ik heb alleen gemeld meer niet.

Mijn lijn was tevens niet instabiel er is niks mis met de bekabeling in huis die heb ik opnieuw aangelegd de hardware is ook geschikt de snelheid kwam alleen niet hoger tot 4.7Mb dat heb ik gemeld.

De mensen die ik spreek die ook bij planet zitten en wel op de juiste afstand van de Centrale zitten halen het ook verre weg niet misschien is de bekabeling van de hele stad wel gaar ja dat is het.

Sluiten maar die Topic het is mij duidelijk :r

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Het is opzich wel netjes van Planet als ze je gratis gedowngrade hebben zonder verder kosten vanwege de lijn problemen. Aan de andere kant was het wellicht ook wel fijn voor jou geweest als ze je hiervan op de hoogte gebracht hadden. Hoe dan ook, deze thread heeft geen functie meer en kan ook wel op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.