Toon posts:

massa PPT naar HTM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wij zijn bezig met een powerpoint presentatie daarin zijn veel losse bestandjes allemaal onder de extensie ppt. mijn vraag is: hoe kunnen wij die ppt bestandjes snel omzetten in htm bestandjes.

alvast bedankt,
Niels Timmer en Louk Vogel

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 13:37 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bij het menu 'File' zoeken naar 'Save as Html' of natuurlijk de nederlandse equivalenten.
Mag ik vragen of je Google/ de search van GoT/ de FaQ van GoT al gehad hebt?

Welkom bij Got :)

[ Voor 60% gewijzigd door Tukk op 26-01-2006 13:47 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reply maar aangezien het om 4000 files gaat is dit een beetje veel werk.

bedankt,
Niels Timmer Louk Vogel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-08 21:37

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:52

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:40:
bedankt voor de snelle reply maar aangezien het om 4000 files gaat is dit een beetje veel werk.

bedankt,
Niels Timmer Louk Vogel.
Mischien was het handig om dit in je openingspost te vermelden ;) Bij veel dacht ik niet aan 4000.
Je kan het automatiseren door middel van een simpel scriptje in VB of VBA indien je wat programmeerkennis hebt.

Zo niet, gebruik dan bijvoorbeeld tooltjes zoals MAX3400 aangeeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 26-01-2006 13:52 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
oke heel erg bedankt jullie hebben ons gered!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT :)
Als je ook nog de tijd wilt nemen om de Registratievoorwaarden en faq en de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen is iedereen blij. De bedoeling is namelijk dat je zelf de voor de hand liggende dingen doet voor je een topic opent, dan hoeven wij niet voor je te googelen. Of misschien heb je zelf die link ook al gevonden en wil je deze oplossing niet, maar dat weten de anderen dan niet weer niet ;)

en groetjes onder elke post? Liever niet :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses maar wij konden zelf op google niets vinden

hmm niet meer dan 25 ppt bestanden per keer met de link van MAX3400
ben druk verder aan het zoeken maar als iemand iets weet is dat meegenomen

sorry voor de dubbele post

als je zelf al ziet dat je post dubbel gaat worden, waarom gebruik je dan niet gewoon de editknop 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door sanfranjake op 26-01-2006 18:38 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat tooltje accepteert parameters zodat je via de commandline per 25 kan werken. Batches van 25 stuks kan je waarschijnlijk maken met wat spelen met de commandline tools zoals FOR, maar makkelijker is simpelweg even
dir /on /b /s *.ppt > bladiebla.txt te doen om alle filenames te krijgen en dan bijv. met Excel of een macro in een willekeurige omgeving in stukken van 25 knippen. Is wat extra werk maar is na een kwartiertje "spelen" wel klaar itt 160 keer met de hand doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1