Toon posts:

WAP, wat kan ik er allemaal mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik heb sinds kort een Siemens m35i en wil een beetje leuk gaan wappen.

Maar voordat ik 100'en guldens wegwap wil ik wel weten waar ik leuke dingen vind en wat ik er allemaal mee kan doen?

Kan ik bijv. nieuwe beltonen downloaden?
Ik heb zo'n gekke animatie als ik de telefoon aanzet en uitzet, kan ik daar ook nieuwe voor downloaden?

Kortom waar zijn de leuke dingen?

alvast bedankt

Verwijderd

telnetten via wap is koel :)

Verwijderd

Topicstarter
je kan er dus of nix mee, of niemand weet wat je er mee kan :)

keep on thinking!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

WAP = Waardeloos. Typisch zo iets dat bedacht is tijdens een grote vergadering zonder een beetje te kijken of het in de praktijk loopt.

Verwijderd

Dat zeg je dus mooi verkeerd....
WAP is NÓG niets....

Voordat UMTS echt draaiend is komen er nog diverse wapsnelheden tussendoor, waar je toch echt wel t een en ander mee kunt...

Verwijderd

Hoe kun je met WAP telnetten...?

PLS explain...

• walto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:05
idd, hoe kan ik met wap telnetten.

en veel belangrijker nog, kan ik ook ssh doen......

Enjoying life

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 15:23
Wappen via GPRS is best geinig hoor... NOS Teletekst enzo, altijd handig.

Bladiebla!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik wap regelmatig om mijn email te lezen, en voor het laatste nieuws.
Tijdens de gijzeling in de Rembrandttoren kon ik niet verder dan Duivendrecht en wilde ik weleens weten waarom het zo druk was en alle geruchten controleren. Ook was het handig toen we op 6 mei voor Carré stonden voor de voorstelling van NUHR. Het enige wat we hoorden was dat de voorstelling was afgelast vanwege een aanslag op Pim Fortuyn. Binnen een paar seconden wist ik wat er precies aan de hand was.
Veel mensen zeggen wel: internet op de telefoon hoeft van mij niet, ik heb thuis een supersnelle verbinding. Die heb ik zelf ook, maar niet in de trein of waar dan ook behalve thuis of op mijn werk. Ik ben dus wel enthousiast over wap. Vergelijk het niet met internet, maar met een uitgebreide vorm van teletekst en het is duidelijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

niets het is overbodig en irritant je kan alleen tekstjes lezen en de foto's die er zijn moet je van een paar meter afstand bekijken om te zien wat er eigenlijk gefotografeerd is.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 06:07

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik gebruik sinds kort ook WAP op mn LG 510W. Vooral om mn email te checken, het laatste nieuws, filemeldingen te bekijken als ik onderweg ben, evt. het weer en soms de Tweakers.net headlines... Erg makkelijk maar het moet geen gewoonte worden want daar is het te duur voor...

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Kunnen jullie me ff snel uitleggen hoe ik via wap m'n mail kan checken (ik heb hotmail account, neem aan dat ik ergens anders een nieuw adres zal moeten nemen, maar das dan handig voor belangrijke mail...) Thx!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:53
ik gebruik wap vooral om m'n email te checken. Maar je kan het ook gebruiken om de pw te tjecken (toch?) of het t.net nieuws.

Maarja, IMHO is WAP niet 'leuk', maar wel 'handig'.

Ik ga niet lopen lachen ofzo als ik 'lekker aan het wappen ben' |:(

of ik moet een leuk mailtje hebben gekregen :D :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1