Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op de zaak hier hebben we 2 TomTom Go 300 systeempjes. Van 1 apparaat is de SD-kaart nog in 2 delen te krijgen omdat deze op miraculeuze wijze vanuit het apparaat tussen de stoel is gekomen. Tijdens het zoeken en verschuiven van de stoel heeft het kaartje de geest gegeven. :{.

Nu is de vraag, kan ik van de andere kaart die het nog gewoon doet een kopie maken op een lege SD-kaart en die zonder problemen in het andere systeem doen? Ik heb namelijk gezien dat een nieuwe kaart van West Europa via de TomTom-site maar liefst 249 keiharde euro's kost.

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

MrDry

Desperados!

Je kan het toch gewoon proberen? Qua licentie zal het geen probleem zijn want je hebt de originele software nog. (Ik zou het kaartje wel bewaren overigens...)

Maaru...wil TomTom niet meewerken aan vervanging als je het stukke kaartje retourneerd?

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee. Ik zou eens kunnen vragen. Ik wil gewoon nu zo snel mogelijk een oplossing hebben omdat morgen beide systemen eigenlijk weer moeten draaien.

Verwijderd

1 op 1 kopieren en als dat niet werkt post je je vraag.

Eerst proberen en dan pas vragen lijkt mij..

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-11 09:32

weebl

YARR!

Als je de cd's nog hebt (neem aan van wel). Kan je de nieuwe SD kaart in de lege TomTom doen en die dan aansluiten op je pc. Nu kan je de kaarten op je nieuwe SD installeren. Bij het voor de eerste keer opstarten zal ie vragen naar een activatiecode. Vul deze in en hij doet het weer :Y)

Verwijderd

Als je nou de ene kaart probeert in die ene waar de kaart van stuk is en dit werkt dan maak je een exacte kopie waarom moeilijk doen met cd's???

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

men neme een nieuw sd kaartje.. die doet men in de go300.. men sluit hem aan op de pc.. men pakt de cd's van tomtom en installeert hem opnieuw.. ff de activerings code er in kloppen en klaar is kees

Bedankt alvast

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-11 09:32

weebl

YARR!

Welleweerd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:27:
men neme een nieuw sd kaartje.. die doet men in de go300.. men sluit hem aan op de pc.. men pakt de cd's van tomtom en installeert hem opnieuw.. ff de activerings code er in kloppen en klaar is kees
En dat post je een kwartier na mijn bericht... B)

Ik heb trouwens even na zitten denken. Ik denk niet dat je zomaar de SD kaart kan kopieren. Omdat hier een config-file of iets in zit waarmee de kaarten aan het serial-nummer van je tomtom zijn gekoppeld. deze koppeling maak je met de activatie. Als je deze config-file dus kopieert zullen de kaarten checken of ze wel in de goede tomtom zitten. En dat zitten ze niet.

Dus het enige wat je kan doen is opnieuw installeren met de CD's
Pagina: 1