Toon posts:

[XBOX] Controllers

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Als fervent Xbox fan, was ik op internet aan het kijken voor een draadloze controller. Nu maak ik nog gebruiker van de Xbox Controller S. Op zich een hele fijne controller, maar de draad zit toch af en toe aardig in de weg. Nu kom je op verschillende sites diverse controllers tegen in de gekste vormen. Enkele voorbeelden zijn:

Coloured Controllers
Alien Infection (Freak Serie)
Batman
Bass Champion Fishing
Fantastic 4 (nr 1)
Fantastic 4 (nr 2)
Fantastic 4 (nr 3)
Fantastic 4 (nr 4)

Zo zijn er nog veel meer te vinden. Wat ik zoek is echter een draadloos Microsoft Xbox Controller, maar zoiets kan ik niet vinden. Kom dan telkens uit op merken uit als:

Pelican Accessories
Gamexpert
4Gamers
Logitech
Mad Catz's MicroCON

Er zullen er vast meer zijn dan in het rijtje hierboven. Nu vraag ik mij af of er wel een orginele draadloze Xbox Controller van Microsoft op de markt is. Kan iemand mij hier een antwoord op geven.

Ook is het misschien leuk om in dit topic je controller te showen door er een foto van te plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:23
Voor de xbox (1) heeft Microsoft zelf geen draadloze controllers uitgebracht.
Er zijn alleen thirth party draadloze controllers voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Volgens mij zijn er geen draadloze controllers van Microsoft voor de xbox.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:36
Koop gewoon de logitech..by far de best xbox controller die er is (de draadloze variant dan). neem wel de versie met force feedback..deze ligt door het iets hogere gewicht beter in de hand als de andere variant. (en de afwerking is beter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ChristiaanB schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:29:
Voor de xbox (1) heeft Microsoft zelf geen draadloze controllers uitgebracht.
Er zijn alleen thirth party draadloze controllers voor te krijgen.
Dat is wel jammer, aangezien voor de Xbox 360 er wel orginele draadloze controllers op de markt zijn. Wat er niet is is er niet. Als ik dan moet kiezen uit een thirth party draadloze controller, wat raden jullie dan aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:31:
[...]

Dat is wel jammer, aangezien voor de Xbox 360 er wel orginele draadloze controllers op de markt zijn. Wat er niet is is er niet. Als ik dan moet kiezen uit een thirth party draadloze controller, wat raden jullie dan aan?
http://www.logitech.com/i...,CRID=2311,CONTENTID=8182
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/3590.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me hierbij aan, ik heb 4 van deze dingen en ze werken perfect. Je moet ze alleen niet tevaak uit je handen laten lazeren, ik heb er al 2 moeten repareren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Nu het hier toch over Xbox controllers gaat :) Ik heb een orginele xbox controller (z'n grote) en nu zit er een los contract in (bij waar de kabel de controller in gaat). Is z'n controller moeiliijk om uit elkaar te halen en dit op te lossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:38:
Nu het hier toch over Xbox controllers gaat :) Ik heb een orginele xbox controller (z'n grote) en nu zit er een los contract in (bij waar de kabel de controller in gaat). Is z'n controller moeiliijk om uit elkaar te halen en dit op te lossen :?
Nee, een paar schroeven en je bent er. Knip de kabel af en soldeer de draadjes opnieuw op het pcb. Is je kabel wel 5 cm korter, maar dat maakt volgend mij niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na enig speurwerk heb ik de Logitech Cordless Precision Controller for Xbox gevonden voor €39,- volgens mij is dat echt de bodem prijs. Prijs varieërd tussen de €42,- en €50,-. Voor €39,- is het volgens mij wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwam deze Xbox i.GLOW Wireless Controller tegen. Heeft iemand ervaring met deze controller? Graag hoor ik de ervaringen wat betreft deze controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Kan je niet gewoon een xbox360 controller op de xbox aansluiten? Dan heb je namelijk ook draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56
Lees in het vervolg de datum van de laatste post eens goed voordat je replied :X
Oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.