Toon posts:

[XP] activatiescherm is leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,
ik heb vorige week een full recovery voor mijn laptop gedaan, hij werd een beetje traag...
maar nu zit ik met het volgende probleem: zodra er notificatie komt dat ik moet activeren...ik klik op het ballonetje, het activatievenster verschijnt maar dat is het dan ook. Ik krijg enkel een kader te zien en het binnenste stuk ziet wit. Ik heb een legale versie dus dit is echt wel irritant. Ik vind ook nergens geen activatieknop ergens in het startmenu of bureau-accesoires. Heb alles al uitgekamt. Enig idee hoe ik activeren via uitvoeren kan starten en waarom het scherm wit ziet?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
via uitvoeren:

oobe/msoobe /a :)

Wat je ook kunt doen via uitvoeren is het volgende : sfc /scannow

Wat doet het:
Windows XP maakt gebruikt van een ingebouwd programma om belangrijke systeembestanden te beveiligen. Dit programma, genaamd Windows File Protection, vervangt automatisch systeembestanden die zijn beschadigd of gewijzigd. Hiermee wordt voorkomen dat Windows XP instabiel wordt.

Mocht uw systeem desondanks toch instabiel zijn, dan kunt u handmatig een opdracht geven om de op uw computer aanwezige systeembestanden te controleren op beschadigingen en deze te vervangen door de originele systeembestanden. Dat doet u met het hulpprogramma System File Checker (sfc.exe). Om een dergelijke controle uit te voeren, handelt u als volgt:

[ Voor 93% gewijzigd door We Are Borg op 26-01-2006 11:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm vaag...ik type het in en het zegt dat windows al geactiveerd is... waarom verschijnt dat ballonetje in godsnaam dan nog :?

Had ook deze link ondertussen gevonden voor mensen met hetzelfde probleem eventueel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q314935