Toon posts:

[Javascript] Value omzetten vanuit Request.Form

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De verkregen values die ik verkrijg d.m.v. 'Request.Form' wil ik omzetten/converteren. Het gevraagde form 'Afdeling' heeft de values: 0, 1 en 2. Deze wil ik omzetten tot woorden. Weet iemand hoe dat moet?

Verwijderd

Tot woorden??? Wat wil je van 0 maken dan, nul? Waarom zou je dat willen :? Of ik begrijp je verkeerd, maar das ook logisch met zo'n TS 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het formulier wil ik mailen. In dit formulier kan d.m.v. van dynamische pulldown-menu's (arrays), bij een bepaalde afdeling, in het tweede pulldown-menu een persoon gekozen worden. De values van de afdelingen zijn op dit moment nummers zodat deze in de mail komen te staan. Dit wil ik eigenlijk als afdelingen zien.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan lijkt me het verstandig dat je leert hoe je door middel van conditional statements leert te checken wat je value is en aan de hand daarvan een bepaalde waarde weer te geven. Dat kunnen dan woorden zijn of anything you like.

Met zo'n topicstart kunnen wij helaas vrij weinig: Lees voor het gemak ook even de volgende topics:
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 26-01-2006 10:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.