Goedemorgen!
Voor de PC van mijn vriendin wil ik graag nieuw geheugen kopen, want ze heeft er nu 'maar' 256MB inzitten. (Haar PC is van zichzelf al erg traag qua opstarten, opbouw van het scherm e.d.) Daarom wil ik nu graag upgraden naar 1GB (2x 512MB).
Eerst even wat specs (tot zover ik het weet):
Moederbord: ASUS P4PE
CPU: Intel P4 2.4 Ghz (FSB weet ik niet, ik vermoed 533)
RAM: 256MB (merk etc. weet ik niet. Ik heb hem nog niet opengeschroefd)
Op de site van ASUS ben ik al de QVL tegengekomen, maar dit zijn alleen maar 256MB reepjes?
Iemand een idee welke reepjes goed zijn hiervoor?
p.s. Over een maandje of 3-4 komt er een nieuwe PC, dus het liefst wil ik dat geheugen meenemen. Daardoor zou je, denk ik, op DDR400 uitkomen. DDR400 kan je hier toch sowieso instoppen?
Voor de PC van mijn vriendin wil ik graag nieuw geheugen kopen, want ze heeft er nu 'maar' 256MB inzitten. (Haar PC is van zichzelf al erg traag qua opstarten, opbouw van het scherm e.d.) Daarom wil ik nu graag upgraden naar 1GB (2x 512MB).
Eerst even wat specs (tot zover ik het weet):
Moederbord: ASUS P4PE
CPU: Intel P4 2.4 Ghz (FSB weet ik niet, ik vermoed 533)
RAM: 256MB (merk etc. weet ik niet. Ik heb hem nog niet opengeschroefd)
Op de site van ASUS ben ik al de QVL tegengekomen, maar dit zijn alleen maar 256MB reepjes?
Iemand een idee welke reepjes goed zijn hiervoor?
p.s. Over een maandje of 3-4 komt er een nieuwe PC, dus het liefst wil ik dat geheugen meenemen. Daardoor zou je, denk ik, op DDR400 uitkomen. DDR400 kan je hier toch sowieso instoppen?
[ Voor 14% gewijzigd door 1st_Ro op 26-01-2006 09:59 ]