Toon posts:

Zoekmachine ziet links in pagina niet

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt met daarin een flash intro (ooh zo 1999, ik weet het maar hij wilde het perse) om toch te zorgen dat hij in de zoekmachine een beetje naar voren kwam heb ik er wat links achter gelegd in een invisible <div>. bij andere sites werkt dit opzich wel goed maar om een of andere reden wil hij de links die ik in die div geplaatst heb niet overnemen in de zoekmachine.

Voorbeeld goed werkend iets: http://www.google.nl/sear...q=site%3Aphilips.nl&meta=

Voorbeeld mijn site: http://www.google.nl/sear...%3Ajakobsrubber.com&meta=

WTF doe ik verkeerd?????

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-04 13:30

André

Analytics dude

WTF doe jij verkeerd? Jij bent aan het cloaken en spammen. Ik zie grote opsommingen met woorden staan in diverse headers tag. En met javascript wordt over de pagina's heen een frameset geschreven waardoor bezoekers andere pagina's te zien krijgen dan de zoekmachines. Als ik op de voorpagina alle stijlen uitschakel krijg ik ook een hoop spam te zien waar ik niet blij van word. :/

1 tip: ruim dit op en anders kun je er op wachten dat Google je er uit kicked.

En hoe lang staat de site al online? Met een PR 0 kan het wel even duren voor je gespiderd wordt. En het kan ook zijn dat je al een penalty hebt mogen ontvangen.

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij me dan vertellen hoe ik op een "legale" manier kan zorgen dat de pagina hoger in de zoekmachine komt? Als je begint met een flash intro....wat die kloot per se moest hebben en een flash menu kun je het niet op de pure content laten afhangen. De content is gewoon goed, veel zoekwoorden te vinden maar die ziet google niet omdat er geen link naartoe staat.

En met 9 zoekwoorden en description in de head tags met is niks mis toch????

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-04 13:30

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:16:
Kun jij me dan vertellen hoe ik op een "legale" manier kan zorgen dat de pagina hoger in de zoekmachine komt?
Door gewoon normale inhoud op de site te plaatsen die voor zoekmachines en bezoekers gelijk is. Op die intro pagina plaats je geen content maar alleen een flash ding met een link naar de sitemap. Vanuit die sitemap link je naar de hele site.
En met 9 zoekwoorden en description in de head tags met is niks mis toch????
Die head tag bedoelde ik niet, ik bedoel de h1... die vol staat met nietszeggende keywords.

Verder geef je de zoekmachines pagina's uit de map robotfiles en de bezoekers zien pagina's uit de map inhoud? Verder is het zo dat naar welke pagina ik ook ga ik altijd die intro krijg te zien ipv de pagina die ik zou willen zien. Die extra pagina's zijn dus puur gemaakt om bezoekers vanuit de zoekmachines op de site te krijgen, maar vervolgens laat je ze wel iets anders zien dan in de zoekmachine staat.

Maak de site gewoon frameloos en gebruik de pagina die bezoekers zien gewoon om goede content aan zoekmachines en bezoekers te bieden. De hele spam/cloaking map robotfiles kan dan weg.

[ Voor 35% gewijzigd door André op 26-01-2006 09:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens kijken of ik het met zo'n sitemap kan doen want een ban van googl of wat dan ook heb ik niet nodig.

Bedankt voor je advies

Slotje???? of willen er nog mensen reageren?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees anders dit topic even door: [rml][ SEO] Tips & Trucs[/rml]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

dat is idd een interessant topic.

Ik heb een site voor xbox media center scripts, er staat geen keyword is, alleen wat h1/h2's en lists en ik heb er niets voor gedaan om uberhaupt in google te komen, maar hij staat toch bijzonder hoog in google (bovenaan of in de 1e pagina) terwijl er duizenden matches zijn.

Blijft grappig dat er heel veel lui zijn die er ontzettend veel moeite voor gaan zitten doen en zelfs cloaken om maar tevoorschijn te komen in google, terwijl het uiteindelijk draait om de daadwerkelijke content. Semantiek lijkt bijzonder goed te werken met google.
Pagina: 1