Toon posts:

6800GT Freeze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb me van de week een geforce 6800GT v9999 aangeschaft, nu kwam ik gisteren achter het feit dat mn pc ineens vast slaat.
Echter had ik gisteren geen tijd te kijken dus ben ik vanochtend ineens gaan kijken nu maakt volgens mij mn vga koeler ineens heel veel herrie, zou het kunnen zijn dat mn kaart kapot is of is die koeler kapot dan ??
Mn cooler is een Arctic nv5 silencer

Mn Specs

Amd 64 3200+
Asus k8n-e deluxe 250gb
2x dane elec 512 mb pc 400
1x maxtor diamond max 9 250gb s-ata
1x wdc 80 gb ide 7200rpm
1x maxtor 40 gb ide 5400 rpm
Geforce 6800GT V9999 256mn gddr3

Mvg Mark

P.s. heb meerdere topics doorgezocht maar kon het echt niet vinden indien het er wel staat sorry |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 08:36 ]

Verwijderd

druk eens je oude kaart in je pc en kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.

Verwijderd

voeding?

Verwijderd

Topicstarter
Zit een nieuwe voeding in en de oude kaart heb ik niet meer :(, maare ik zal mn pc vandaag es opstarten zonder videokaart kijken wat ie aangeeft.

Verwijderd

probeer het anders zonder cd-rom spelers en met 1 hd. dan weet je gelijk of het niet aan je voeding ligt.

Verwijderd

Topicstarter
daar zat ik idd ook aan te denken omdat te doen gewoonweg eerst zonder iets aan te sluiten kijken, kijken wat er gebeurt, in idd geval ty voor de snelle reacties op deze vroege morgen.

Gr

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 08:50

icecoolsniper

never run from a sniper!

Krijg je ook artifacts o.i.d? Ik heb zelf ook problemen met deze kaart dat ik artifacts krijg, dat het beeld vaststaat en daarna zwart wordt en dan weer verder gaat met artifacts.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Verwijderd

Topicstarter
In windows slaat ie al vast, maare ik krijg geen artifacts das het rare :(, naja goed het ziet er naar uit dat het testen wordt vanavond :@

Verwijderd

Topicstarter
DOH ik bedenkt me trouwens net dat die arctic koeler een extra slot neemt maar ik heb dat stukje achterin de kast nog niet los gehaald kan dat het probleem zijn, overigens de rest van mn kast heeft geen kast erom heen ??? Zou dat het probleem kunnen zijn
Pagina: 1