Ik heb sinds 2 dagen een kiss dp 1500. De eerste 3 divx/xvid filmpjes die ik draaide deden het goed, behalve dat de subtitles niet wouden verschijnen. Kheb vandaag nog een divx film op dvd gezet maar die wou niet afspelen terwijl als ik op de knop setup druk wel alle info krijg over die film. Het is dus niet zo dat de dvd niet gelezen kan worden. Ik heb toen maar op een dvd-rw een zooi films gegooid om te kijken welke het wel en niet deden. Helaas deden 2 van de 5 films het maar, en die 2 die het deden werden helemaal scheef op het beeld gezet. Ik heb nog in de instellingen tussen PAL en NTSC geswitched en de tv voorkeuren (widescreen, 4:3 etc..) veranderd maar dat hielp ook niet. Ik heb hiervoor ook de update gedraaid (2.9.3), een aantal keer zefls maar dat hielp ook niet.
Een ander probleem is dat sommige afbeeldingen die worden vertoond. Ik heb ook een aantal test afbeeldingen op de dvd gegooid. Sommige worden niet eens in de lijst vertoond terwijl andere wel in de lijst staan maarn iet worden weergegeven. Een aantal doen het er wel.. En het zelfe probleem heb ik met de subtitles, bij 1 film kon ik nog maar de subtitles zien...
Kheb echt de hele tijd lopen kloten maar nix hielp. Iemand enig idee wat ik nog kan doen? Of zou ik dat ding gewoon terug sturen naar de shop?
Alvast bedankt
Een ander probleem is dat sommige afbeeldingen die worden vertoond. Ik heb ook een aantal test afbeeldingen op de dvd gegooid. Sommige worden niet eens in de lijst vertoond terwijl andere wel in de lijst staan maarn iet worden weergegeven. Een aantal doen het er wel.. En het zelfe probleem heb ik met de subtitles, bij 1 film kon ik nog maar de subtitles zien...
Kheb echt de hele tijd lopen kloten maar nix hielp. Iemand enig idee wat ik nog kan doen? Of zou ik dat ding gewoon terug sturen naar de shop?
Alvast bedankt