Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc besmetting door ip adres??

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb een vraag. Ik zou niet weten hoe dit heet namelijk dus kan er niks over vinden. En vriend van me heeft altijd last van spyware. Begreep al niet hoe dat kwam elke keer maar weer. Nou heb ik zijn computer ff geformateerd. Ik doe KPN adsl cdtje derin.. huppa inloggen klaar. (verder geen andere software er nog op dus kale XP home).. en ja hoor ik typ www.google.nl en hoppa gelijk al nieuw toolbar nieuwe startpagina rotzooi en maar rotzooi.. Nu keek ik naar de internetactiviteit en er vond een hele hoop overdracht plaats!!.. kan het zijn dat ze zijn IPadres (die blijft toch netzo als bij mij kabel altijd gelijk) ergens hebben staan en zodra zijn pc aangaat gelijk derop gaan jagen. Is een firewall hier de oplossing voor?... Alvast bedankt.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Zorg dat je sp2 hebt gedownload, zorg dat je autopatcher hebt gedownload, zorg dat je een firewall of firewall antivirus combi (trend micro pc cillin 90 dagen trial oid) hebt gedownload.

Stel dat veilig zodat het bij formatteren niet verloren gaat.

Install windows opnieuw, sp2, autopatcher en pc cillin (in dit voorbeeld).

Sluit dan pas je internet verbinding weer aan.

Solved.

Abort, Retry, Quake ???