Wat gaat het snel! (Server problemen?)

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 12:48
Op dit moment hebben Metal (Wanadoo Cable) en ik grote problemen om met GoT te connecten, het gaat ineens heel erg traag. Pingen naar irc.tweakers.net www.tweakers.net en gathering.tweakers.net is allemaal netjes rond de 12ms. Wat gaat er hier fout? Zijn er problemen met de servers van GoT?

Poging 6 tot posten van bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:05
Same problems here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 02:44

SmartDoDo

Woeptiedoe

Er zijn inderdaad wat problemen en je zult echt de enige niet zijn die lastig op GoT of T.net kan komen. Er wordt hard aan gewerkt dus heb geduld zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Er zijn inderdaad wat problemen en je zult echt de enige niet zijn die lastig op GoT of T.net kan komen. Er wordt hard aan gewerkt dus heb geduld zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:51
GoT gaat hier wel, maar erg traag.

T.net laad niet, of ik krijg alleen de melding dat de mysql server ligt te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zie Downtime dus:
Daniel schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:37:
Tweakers.net heeft er zojuist even helemaal uit gelegen. Dit werd veroorzaakt door (vermoedelijk) een kortsluiting in webserver Acidalia die een zodanige storing veroorzaakte in het stroomcircuit dat ons hele rek down ging. Op dit moment is het forum wel weer up, maar de frontpage nog niet.
De traagheid wordt verder veroorzaakt doordat het forum voor bepaalde zaken naar de frontpage-server wil connecten, wat weer timeouts oplevert.

We proberen uiteraard e.e.a. zo snel mogelijk weer up and running te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Daar dus. Er is al een Mededeling van; we weten wat er aan de hand is... en we weten op dit moment niet veel meer dan wat er in die med staat. Zo gauw alles het weer doet merk je 't. :P

Laten we daar niet allemaal LA-topics over openen. :)

[ Voor 93% gewijzigd door Superdeboer op 25-01-2006 23:47 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.