Toon posts:

Tijdens Gamen of Movie spelen slaat Pc vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik heb een Pentium 4 2,4 GHz
met 1 GB RAM in Dual Channel opstelling.

iedere keer als ik Serious Sam 2 of een ander spel speel slaat mijn PC voor een paar seconden vast.
ik dacht eerst dat het aan mijn koeling lag maar naar dat ik dat naar heb gekeken was het mijn koeling niet.

nu denk ik dat het OF mijn bios is die verouders is van mij P4G8X of dat er iets aan de knikker is met mijn RAM geheugen.

ook ( offtopic maar wel raar) is dat tijdens het afspelen van een Movie de PC geregelt zwart scherm geeft :? en dat het geluid vrolijk door loopt...
iemand een ID wat dit kan zijn?

Verwijderd

Wat voor een videokaart heb je? want dit soort problemen (voor beide) denk ik al gauw dat dat eerder aan je videokaart ligt dan aan je processor.

Verwijderd

Nieuwste drivers voor je mobo, graka etc al geinstaleerd?

Verwijderd

niet dat dat hoeft te helpen. De nieuwste driver voor mijn 6800LE heeft mijn game prestaties zwaar naar beneden gehaald :(

Maar ik denk idd ook dat het aan de graka ligt....

Verwijderd

Topicstarter
GeForce 4 Ti 128 MB VGA RAM

't valt mij wel op dat ik die kaart onmeunig moet koelen wil ik dat niet te vaak hebben...

met als resultaat dat ik nu een afzuigkap van een PC op me buro heb staan....

me MoBo Bios moet ik nog ff x up-daten

Verwijderd

Heb je je graka overgeclocked dan? Of draai je hem op gewone snelheid? Als je hem overgeclocked hebt, zul je em voor de grap eens moeten terug clocken om te kijken wat ie dan doet.

Verwijderd

Topicstarter
graka niet overclocked...

maar probleem is al gefixt heb die antike GF4Ti maar ff verangen voor een wat modernere Radeon 9800pro

haha, maar toch bedankt voor jullie hulp...

Verwijderd

da's in ieder geval een stuk beter :P Veel plezier ermee.

Topic kan nu dicht dus..
Pagina: 1