Topics markeren...en volgen

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ha die Ad ;)

Wat ik wel een erg handige optie zou vinden is het volgende:

Ik wil graag een aantal topics 'volgen'. Soms ben ik ze kwijt omdat ik een aantal dagen niet heb (kunnen) kijken op GoT en moet ik weer met search gaan bedenken wat de topics ook alweer waren.

Eigenlijk zou ik de topics die ik zou willen volgen willen markeren. Bij het laten zien van de topics zou ik dan de mogelijkheid zien om eerst deze (gemarkeerde)topics op (laatste reactie) datum te sorteren en vervolgens de rest.

Meer die dit willen, en is dit überhaupt mogelijk?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Uhm, wat is dus het verschil met:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/6805]doemaarwat[/url]?

LinkedIn WoT Cash Converter

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Het verschil is dat jou zoekopdracht alleen topics van mij laat zien. Ik zou ook topics willen markeren waarin ik (nog) geen reactie heb gegeven. Ik ben namelijk een topic aan het volgen, maar moet steeds weer zoeken waar die is. En dan bedoel ik niet de entry waarin hij te vinden is maar de topic zelf.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Druk eens op CTRL-D :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
rick: da's minder goed, maar euhh.. dit is al eens doorgegeven aan arjen als'k me niet vergis.. door mezelf :)
misschien moet je dat topic nog maar eens opzoeken, ik ben er te lui voor.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Blijft een goed idee. :)
Pagina: 1