Toon posts:

ADSL router - draadloze router

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik over een ADSL verbinding, aangesloten op een (uiteraard) ADSL router, de speedtouch 510. Nu wil ik hieraan een Linksys WRT54GC aansluiten. Toen ik dit deed, krijg ik wel verbinding met de linksys, maar niet met het internet.

Met een directe link naar de speedtouch (dus met draadje), moet ik eerst mijn Service Provider Username/Password invullen alvorens ik connectie maak.

Aangezien de tweede router, de linksys, dit uiteraard niet doet kan deze geen verbinding maken en het dus ook niet draadloos delen.

Het lijkt mij een redelijk bekend probleem, maar ik kon het helaas niet in oude topics vinden. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:19
Is hier toch echt tig keer langs gekomen. Waar het om gaat is dat je nu router achter router hebt, en dat werkt niet. Je moet de speedtouch zuiver als modem laten werken (is software voor te downloaden) en dan de router later routeren..

Verwijderd

Dit is inderdaad het zoveelste topic hierover. Ga eens wat oudere topics met de search opzoeken; dit is prima op te lossen als je je een beetje inleest :)

Dit topic is gesloten.