Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Is het een bestelbus met veel herrie dan misschien wel, is het een BMW 7 serie dan waarschijnlijk niet.
Speakertje is hard zat
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik rijd in een een Golf V
Ik heb de ck7w gekozen omdat naast bluetooth ook de poppoort gebruikt kan worden. In de praktijk gebruik ik het laatste. Dus nog steeds ouderwets de telefoon in de houder, maar ik vind het geluid beter dan via bluetooth en je telefoon laadt bij.
maar zwanenhalsje hoeft dus niet.. mooi..
[ Voor 10% gewijzigd door siemenz op 25-01-2006 23:30 ]
http://www.nokia.nl/nl/Te...CarKit/compatibility.html
Overigens moet je de microfoon niet te dicht bij het raam monteren, maar aan de andere kant van de interieur verlichting (daar kan je het draad er uit halen). Te dicht bij de voorruit vangt (elke) microfoon meer windgeruis op.
[ Voor 33% gewijzigd door Fakir op 26-01-2006 01:05 ]
of is dat in een kwartiertje zelf gedaan?
Het schijnt dat je geen mutebox nodig hebt als je radio "telefoon in"heeft ofzo.. hoe weet ik dat of mijn radio die heeft? hij heeft wel een knopje 'att'
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
nokia bluetooth carkit.
cradle poppoort
en mutebox
totaalprijs incl inbouw op lokatie 350 euro ex btw.
Denk er wel goed aangedaan te hebben
[ Voor 13% gewijzigd door siemenz op 26-01-2006 09:58 ]
Voor mij was inbouw eenvoudig omdat geen in het paneel ingebouwde radio heb. Maar laten doen is wel zo makkelijk. Want vooral de draden doortrekken is vervelende klus.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
en natuurlijk laat ik het inbouwen.. de baas betaald.. daar ga ik geen uur voor lopen vloeken
tnx 4 the advice!