Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 15:11
Ik ben van plan een nokia carkit aan te schaffen

die Ck-7w lijkt me wel wat.

Hoe is de kwaliteit van het geluid bij deze carkit?

is een zwanenhals/mutecentre vereist? of werkt het prima met de huidige microfoon+speaker die erbij zit?

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 12:00
kwaliteit is prima en of je een zwanehals nodig hebt ligt aan je auto.
Is het een bestelbus met veel herrie dan misschien wel, is het een BMW 7 serie dan waarschijnlijk niet.

Speakertje is hard zat

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De standaard mic is wel ok, het is geen zwanenhals maar behoorlijk hoorbaar. Overigens zou ik proberen om het geluid op je auto speakers aan te sluiten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• siemenz
kijk, geld speelt geen rol.. mijn werk betaald.. ik wil gewoon iets dat goed werkt en niet 100 eurotjes besparen als ik dan iets baggers heb

ik rijd in een een Golf V

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 12:00
Dan kun je wel zonder een lelijke zwanehals, zoudan inderdaad wel het geluid over je speakers laten geen dmv die mutebox, scheelt weer een lelijk speakertje.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Het speakertje is op zich hard genoeg, maar over de autospeakers klinkt gewoon beter. De microfoon is prima. Voordeel is dat je ook medepassagiers kunnen meepraten (als je bij de binnenspiegel bevestigd). En het is niet zo nadrukkelijk aanwezig als een zwanehals.
Ik heb de ck7w gekozen omdat naast bluetooth ook de poppoort gebruikt kan worden. In de praktijk gebruik ik het laatste. Dus nog steeds ouderwets de telefoon in de houder, maar ik vind het geluid beter dan via bluetooth en je telefoon laadt bij.

• siemenz
ja daar zit ik dus ook nog over te twijfelen of ik zoon popport cradle erbij moet nemen terwijl ik een bluetooth telefoon heb.laad zoon cradle je telefoon ook op??? alleen sommige toch??

maar zwanenhalsje hoeft dus niet.. mooi..

[ Voor 10% gewijzigd door siemenz op 25-01-2006 23:30 ]

• Fakir
hangt er inderdaad van de houder af. Maar je kunt stellen dat als de houder een popport heeft dat het goed komt. Hier vind je een lijst met compatible telefoons:
http://www.nokia.nl/nl/Te...CarKit/compatibility.html

Overigens moet je de microfoon niet te dicht bij het raam monteren, maar aan de andere kant van de interieur verlichting (daar kan je het draad er uit halen). Te dicht bij de voorruit vangt (elke) microfoon meer windgeruis op.

[ Voor 33% gewijzigd door Fakir op 26-01-2006 01:05 ]

• siemenz
haha ik laat em monteren denk ik..

of is dat in een kwartiertje zelf gedaan?

Het schijnt dat je geen mutebox nodig hebt als je radio "telefoon in"heeft ofzo.. hoe weet ik dat of mijn radio die heeft? hij heeft wel een knopje 'att'

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 12:15
het knopje att zorgt er alleen voor dat het geluid van je radio aanzienlijk zachter gaat, een ander voordeel van deze carkit is dat er een volumeregelaar voor de speaker bijzit. prima dingetje!!!

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

• siemenz
Nou ik heb besteld bij carkit.nl

nokia bluetooth carkit.
cradle poppoort
en mutebox

totaalprijs incl inbouw op lokatie 350 euro ex btw.

Denk er wel goed aangedaan te hebben

[ Voor 13% gewijzigd door siemenz op 26-01-2006 09:58 ]

• Fakir
Je hebt een goede aankoop gedaan. Het is gewoon een goede carkit.
Voor mij was inbouw eenvoudig omdat geen in het paneel ingebouwde radio heb. Maar laten doen is wel zo makkelijk. Want vooral de draden doortrekken is vervelende klus.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb ook al een geruime tijd die carkit, en nooit problemen. Goede verstaanbaarheid aan beide kanten. Zeker is het ideaal om het volume van de speaker te kunnen regelen, en bijna geen zichtbare onderdelen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• siemenz
prima.

en natuurlijk laat ik het inbouwen.. de baas betaald.. daar ga ik geen uur voor lopen vloeken

:7

• siemenz
alles is geinstalleerd en het werkt super!

tnx 4 the advice!

Pagina: 1