Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Iets meer informatie zou handig zijn. Welk OS? Wat is de foutmelding etc.
Maar omdat je exim gebruikt gok ik dat je Debian draait. Dan kun je je exim herconfigureren door "dpkg-reconfigure exim4-config" te draaien.
Maar omdat je exim gebruikt gok ik dat je Debian draait. Dan kun je je exim herconfigureren door "dpkg-reconfigure exim4-config" te draaien.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
Ten 1ste; als je kabel hebt van wanadoo is de server smtp.cablewanadoo.nl (adsl weet ik niet)
Ten 2de; Wanadoo heeft zowel poort 25 als poort 110 geblokkeerd, omdat je zegt dat je server het niet kan versturen ga ik er vanuit dat je een eigen (sub)domein hebt, maar een eigen mailserver draaien is er (volgens mij) niet bij bij wanadoo (als iemand wel een oplossing heeft hoor ik het graag
)
Ten 2de; Wanadoo heeft zowel poort 25 als poort 110 geblokkeerd, omdat je zegt dat je server het niet kan versturen ga ik er vanuit dat je een eigen (sub)domein hebt, maar een eigen mailserver draaien is er (volgens mij) niet bij bij wanadoo (als iemand wel een oplossing heeft hoor ik het graag
ja precies daar was ik ook al bang voor 
Maar het gaat idd om een Debian systeem...
Maar het gaat idd om een Debian systeem...
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Verwijderd
Je kan prima een eigen mailserver draaien, zolang die maar de Wanadoo mailserver als relay gebruikt bij het verzenden van berichten.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:53:
Ten 1ste; als je kabel hebt van wanadoo is de server smtp.cablewanadoo.nl (adsl weet ik niet)
Ten 2de; Wanadoo heeft zowel poort 25 als poort 110 geblokkeerd, omdat je zegt dat je server het niet kan versturen ga ik er vanuit dat je een eigen (sub)domein hebt, maar een eigen mailserver draaien is er (volgens mij) niet bij bij wanadoo (als iemand wel een oplossing heeft hoor ik het graag)
Voor binnenkomende mail zal je dit inderdaad of over een andere poort moeten laten lopen, of via een relay ergens anders op het internet, dan al niet via een VPN of IPSEC tunnel.
Pagina: 1