Mijn ouders hebben een ADSL (versatel) aansluiting met telefoon-abonnement, aangezien dit voor mij niet genoeg was (qua download snelheden ect en die delen met mn broer) heb ik een eigen kabel aansluiting genomen (chello).
Wat ik heb:
1 router (adsl) met 3 pc's erop (A,B,C)
1 modem (chello) met mijn eigen pc (D)
1 hub als doorkoppeling voor te korte kabel
Wat ik wil:
Alle 4 de computers op 1 netwerk, zonder dat ik de 2 internetaansluitingen deel.
Dus de 3 pc's (A,B,C) op ADSL zitten samen op een netwerk, nu wil ik de kabel pc (D) er ook bij zonder dat computer D zijn internet deelt met A,B,C en zonder dat een van de computers A,B,C zijn connectie deelt met computer D
Mijn vraag is dus, is dat mogelijk?
en zo ja, hoe precies? Ik snap dat ik natuurlijk een 2de netwerk kaart nodig heb in computer D, maar voordat ik die aanschaf wil ik het graag zeker weten.
Alvast bedankt voor reacties
Wat ik heb:
1 router (adsl) met 3 pc's erop (A,B,C)
1 modem (chello) met mijn eigen pc (D)
1 hub als doorkoppeling voor te korte kabel
Wat ik wil:
Alle 4 de computers op 1 netwerk, zonder dat ik de 2 internetaansluitingen deel.
Dus de 3 pc's (A,B,C) op ADSL zitten samen op een netwerk, nu wil ik de kabel pc (D) er ook bij zonder dat computer D zijn internet deelt met A,B,C en zonder dat een van de computers A,B,C zijn connectie deelt met computer D
Mijn vraag is dus, is dat mogelijk?
en zo ja, hoe precies? Ik snap dat ik natuurlijk een 2de netwerk kaart nodig heb in computer D, maar voordat ik die aanschaf wil ik het graag zeker weten.
Alvast bedankt voor reacties