[Logitech Z-640] Vreemde geluiden

Pagina: 1
Acties:

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Sinds... m'n nieuwe PC heb ik last van rare geluiden uit m'n speakers. Je hoort ze alleen als ik de speakers harder zet, of in bepaalde spellen. Het is een soort brom/ruis als ik hem harder zet, en in spellen is het een soort gepiep, niet hoog overigens, en als ik bijvoorbeeld ergens overheen ga met mijn muis veranderd de toon een beetje. Ik merkte ook dat het bij scrollen (ja, gewoon in FF) er ook rare tonen uit komen..

Ik heb gechecked of alles goed is aangesloten, en dat is zo, aangezien de surround test gewoon alles uit de goede speakers laat horen. Ik heb wel bij het aansloten met 1 van de stekkertjes de metalen plaat van m'n kast geraakt, toen hoorde je even een rare toon uit de speaker. Maar hij werkt wel gewoon..

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

M'n moederbord is een Asus A8N32-SLI en ik gebruik de onboard geluidskaart.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2006 17:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Heb je draadloze muis? Zo ja, eentje met staart proberen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
JuuL20 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:08:
Heb je draadloze muis? Zo ja, eentje met staart proberen.
Heb een MX510, dus met staart :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Heb ik ook last van,.. ik los het een beetje op door windows volume lager te zetten en het volume op de speaker wat hoger..
weet ook niet hoe het komt.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-02 18:34
Is dit niet het radio syndroom? Ik heb er zelf ook soms last van met mijn Z 640.
Lijkt net of er echt "geluiden" door heen komen. :P
Ik weet niet of de Z 640 er last van heeft maar ik geloof dat de x530 er wel last van had. Aangezien dit de voorganger van de x530 is...

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Misschien is dit iets voor Het Logitech PLOPJES probleem topic (andere sets dan Z-5500) ?
Daarin komt ook het gebrom ect in voor. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Issue van onboard sound B)

Zit nu tijdelijk ook even op onboard van mijn MSI K8N Neo4-FI, en ik heb precies hetzelfde als jou (same 5.1 setje overigens). Dit voorgeval had ik al op mijn Nforce2 bord. Geluid dat op de ritme van HDD's meedraait en muizen is helemaal een ramp. Kortom onboard sound is brakjes :)

to solve problem: buy a pci soundcard...

* rlkz gaat zo stad in om een X-Fi op te halen :Y)

I browse with Vivaldi

Pagina: 1