Sinds... m'n nieuwe PC heb ik last van rare geluiden uit m'n speakers. Je hoort ze alleen als ik de speakers harder zet, of in bepaalde spellen. Het is een soort brom/ruis als ik hem harder zet, en in spellen is het een soort gepiep, niet hoog overigens, en als ik bijvoorbeeld ergens overheen ga met mijn muis veranderd de toon een beetje. Ik merkte ook dat het bij scrollen (ja, gewoon in FF) er ook rare tonen uit komen..
Ik heb gechecked of alles goed is aangesloten, en dat is zo, aangezien de surround test gewoon alles uit de goede speakers laat horen. Ik heb wel bij het aansloten met 1 van de stekkertjes de metalen plaat van m'n kast geraakt, toen hoorde je even een rare toon uit de speaker. Maar hij werkt wel gewoon..
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
M'n moederbord is een Asus A8N32-SLI en ik gebruik de onboard geluidskaart.
Ik heb gechecked of alles goed is aangesloten, en dat is zo, aangezien de surround test gewoon alles uit de goede speakers laat horen. Ik heb wel bij het aansloten met 1 van de stekkertjes de metalen plaat van m'n kast geraakt, toen hoorde je even een rare toon uit de speaker. Maar hij werkt wel gewoon..
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
M'n moederbord is een Asus A8N32-SLI en ik gebruik de onboard geluidskaart.
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2006 17:31 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie