[XP] profiel verloren

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wlf
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-03 16:57
vrij groot probleem, windows kan ons (familie) profiel niet meer laden

foutmelding: Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden: onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. U bent aangemeld met een tijdelijk profiel. Instellingen die u wijzigt, worden niet opgeslagen.

de profielmap staat nog wel bij 'documents en settings' en de 'mijn documenten' daar gaat open
maar als ik 'mijn documenten' via bureaublad open staat er niets in

de oplossing van microsoft is een nieuw profiel maken
maar als je een nieuw profiel maakt heb je je instellingen en bestanden toch niet terug?

iemand een beter idee?

heb al gescand op spyware en virussen en systeemherstel werkt niet

<PC specs>

Verwijderd

Wlf schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:19:
vrij groot probleem, windows kan ons (familie) profiel niet meer laden

foutmelding: Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden: onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. U bent aangemeld met een tijdelijk profiel. Instellingen die u wijzigt, worden niet opgeslagen.

de profielmap staat nog wel bij 'documents en settings' en de 'mijn documenten' daar gaat open
maar als ik 'mijn documenten' via bureaublad open staat er niets in

de oplossing van microsoft is een nieuw profiel maken
maar als je een nieuw profiel maakt heb je je instellingen en bestanden toch niet terug?

iemand een beter idee?

heb al gescand op spyware en virussen en systeemherstel werkt niet
Dat je bij het openen van mijn documenten niets ziet is dat dat het profiel is waarmee je tijdelijk bent aangelogged.. Maak een nieuw profiel aan en zet de belangrijkste dingen terug in het nieuwe profiel..

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat zijn inderdaad twee verschillende mappen.
In de documents and settings\oude_user\ staat waarschijnlijk ook niet 'Mijn documenten' maar 'documenten van oude_user' :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:04:
Dat zijn inderdaad twee verschillende mappen.
In de documents and settings\oude_user\ staat waarschijnlijk ook niet 'Mijn documenten' maar 'documenten van oude_user' :)
Das ook mooi.. Vertelt hij wat voor een probleem die heeft en noem jij hem een "oude user", schaam je :Y)

Ik zou het "oude" profiel iig niet meer gebruiken en gewoon een nieuwe aanmaken.. Wat instellingen aanpassen en je data terug zetten..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even in je eventlog - vermoedelijk staat daar meer informatie in waarom je profiel niet geladen kan worden, maar vermoedelijk zit er niet veel anders op dan je profiel (instellingen) als verloren te beschouwen, je documenten even apart te zetten en met een nieuw profiel te beginnen :)

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Wlf
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-03 16:57
opeens werkt systeemherstel wel
het probleem is dus opgelost

<PC specs>

Pagina: 1